کد خبر ۳۸۷۵۶ ۱۱۲۸ بازدید انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف:

همایش توجیهی مبلغان اربعین در قم برگزار می‌شود

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همایش توجیهی آموزشی ویژه پیاده‌روی اربعین با حضور رئیس سازمان اوقاف و جمعی از مبلغان اعزامی، پنجشنبه این هفته در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در قم با اشاره به فرا رسیدن زمان پیاده‌روی اربعین و لزوم حضور مبلغان روحانی در میان راهپیمایان اظهار کرد: بر این اساس سازمان اوقاف اقدام به اعزام گروهی روحانیون مبلغ در قالب طرح اربعین خواهد کرد.

وی افزود: بیش از 1100 نفر مبلغ از استان قم، 300 نفر در خوزستان و جمعی از مبلغان از استان کرمانشاه در قالب این طرح سامان‌دهی شده‌اند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه همایش توجیهی و آموزشی ویژه مبلغان اربعین، پنجشنبه این هفته در قم برگزار خواهد شد گفت: این همایش از ساعت 14:30 روز پنجشنبه 13 آبان در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حجج اسلام والمسلمین احمدی معاون آموزشی بعثه مقام معظم رهبری و شرفخانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف سخنرانان این همایش هستند ضمن اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف هم به عنوان سخنران ویژه در همایش توجیهی مبلغان حضور می‌یابد.

شعبانی در پایان تصریح کرد: اعزام مبلغان اربعین از هفته آینده و طی هشت مرحله آغاز می‌شود و اولویت با ورودی‌های مهران، مسیر کربلا و نجف خواهد بود.