کد خبر ۳۸۷۸۴ ۲۱۴۴ بازدید انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۹
آیت‌الله حسینی بوشهری:

کارنامه حزب موتلفه در همه مراحل حساس نظام و انقلاب درخشان است

عضو خبرگان رهبری گفت: حزب موتلفه، حزبی مردمی و انقلابی است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات علیه دشمنان و استکبار همیشه در صحنه و ثابت قدم بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی با نگاه جوان­گرایی که امروز دارد و پشتوانه بزرگانی همچون مرحوم عسکر اولادی می‌تواند نسل جوان و کارآمدی را تربیت کنند.

امام جمعه قم خطاب به جوانان حزب موتلفه افزود: نسل جوان باید بداند که حزب موتلفه کارنامه ارزشمندی داشته و در همه مراحل حساس نظام و انقلاب موتلفه خوب و در خط صراط مستقیم در کنار امام، رهبری و مراجع معظم تقلید نقش آفرینی کرده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه داد: اینکه کسی یا حزبی، همسو با جهت باد نباشد و بر اساس اصول، موازین و الگوهای خود حرکت کند، از ویژگی‌های این حزب است، هر چند ممکن است در برخی رقابت‌های اجتماعی و سیاسی مانند انتخابات فردی شکست ظاهری بخورد ولی مطمئن باشید هر کسی در جایگاه خود به خوبی نقش آفرینی کند بدون شک شکست نخورده و پیروز است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان کرد: کار و تلاشی که با نیت الهی و ذات کبریایی حق باشد، آثار و برکات مثبت خودش را در جامعه و افکار عمومی می‌گذارد.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) که می‌فرمایند انسان بزرگ و با کرامت یا حرف نمی‌زند یا اگر حرف بزند خود نیز به آن عمل می کند تصریح کرد: اینگونه افراد حرف و عملشان یکی است و مطابقت دارد، یعنی در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نمی‌آیند شعاری را سر بدهند که خود به آن عمل نمی‌کنند.

وی ادامه داد: امروز ما به خاطر اینکه مدعی پیاده کردن احکام اسلام هستیم و روحانیت در جایگاه خود دارای وظایف و رسالت‌هایی است، از سوی همگان دقیقا مورد رصد قرار داریم، بنا بر این باید تلاش کنیم بیش از پیش حرف و عمل ما یکی باشد.