کد خبر ۳۸۹۴۳ ۱۴۱۸ بازدید انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸
سردار نقدی در قم:

مدافعان حرم با نثار خون در دفاع از حرم گام برمی‌دارند / مدافعان حرم زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) هستند

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشادت مدافعان حرم گفت: امروز شاهدیم نسلی که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) هستند در سوریه با نثار خون خود در راه دفاع از حرم قدم برمی‌دارند و در این مسیر از هیچ مجاهدتی فرو گذار نیستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار محمدرضا نقدی شامگاه سه شنبه در همایش راهیان جمکران که در مجتمع 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: وجود هستی و همه موجودات به وجود امام زمان (عج) وابسته است.

وی با اشاره به جایگاه مسجد جمکران افزود: مسجد مقدس جمکران مکانی برای ارتباط با امام زمان (عج) است و روز به روز بر حضور عاشقان در این مکان مقدس افزوده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید تجربیات عظیم کاروان‌های راهیان نور و امام رضا (ع) را در مسیر کاروان‌های راهیان جمکران به کار بگیریم و با کمک همه روزبه روز توفیق پیدا کنیم خادم این مسجد مقدس باشیم.

سردار نقدی با اشاره به حضور میلیونی زائران در مسجد جمکران عنوان کرد: باید بر رونق این مکان معنوی که جلب کننده قلوب به امان زمان (عج) است اهتمام داشته باشیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نشود.

وی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رضای الهی تصریح کرد: حاصل قرن‌ها مجاهدت، رشادت‌ و از خودگذشتگی‌ عالمان، فقها و مجاهدان تربیت نسلی است که امروز زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشادت مدافعان حرم اظهار داشت: امروز شاهدیم نسلی که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) هستند در سوریه با نثار خون خود در راه دفاع از حرم قدم برمی‌دارند و در این مسیر از هیچ مجاهدتی فرو گذار نیستند.

سردار نقدی افزود: خدای متعال وعده داده است که آینده جهان از آن مستضعفان است و امام خمینی (ره) مصداق این وعده را عصر حاضر دانستند.