کد خبر ۳۹۵۰۴ ۱۶۱۷ بازدید انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

وقوع ۳۰ تصادف موتورسیکلت در یک شبانه‌روز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع ۳۰ تصادف مرتبط با موتورسیکلت سواران طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا حسنی با اشاره به حجم بالای ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ قم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته عوامل اورژانس ۱۱۵ قم اقدام به انجام ۲۵۰ ماموریت شهری و جاده‌ای کرده‌اند.

وی گفت: این ماموریت‌ها متشکل از تصادفات شهر و جاده، بیماران داخلی و قلبی، زایمان، مسمومیت، سقوط و حوادث شغلی و صنعتی بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: بیشترین حجم ماموریت‌ها مربوط به موتورسیکلت سواران بوده که از مجروحیت مختصر تا ضربه سر، شکستگی و آسیب‌های نخاعی بوده است.

حسنی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳۰ تصادف موتورسواران در شهر و جاده‌های استان رخ داد که این تصادفات ۳۵ مجروح به جای گذاشت.

وی ادامه داد: تلخ‌ترین تصادفات موتورسواران حدود ساعت ۲۳ شب گذشته در یکی از خیابان‌های اصلی قم رقم خورد که در این حادثه تلخ دو سرنشین موتورسیکلت که خانم و آقا بودند به شدت مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: متاسفانه این مجروحان به شدت از نواحی مختلف بدن دچار آسیب‌های متعدد شدند که با وجود تمام تلاش‌های پرسنل اورژانس ۱۱۵ راکب موتور که مردی ۳۵ ساله بود فوت کرد.

حسنی گفت: سرنشین موتورسیکلت هم که یک خانم بود دچار برخورد و ضربه سر شد که با عملیات احیا به بیمارستان منتقل شد و همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

انتهای پیام/