کد خبر ۳۹۵۹۱ ۲۱۲۵ بازدید انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱
به مدت سه روز

ششمین همایش مدیران گروه‌های تبلیغی برگزار می‌شود

ششمین همایش سالیانه مدیران گروه‌های تبلیغی سراسر کشور به همت تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب به مدت سه روز در مشهد اردهال با سخنرانی شماری از شخصیت های حوزوی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب، حجت‌الاسلام مهدی طالب دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب از برگزاری ششمین همایش سالیانه مدیران گروه‌های تبلیغی سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: این همایش در روزهای 13 تا 15 بهمن ماه به مدت سه روز در شهر کاشان و در جوار حرم علی بن محمدالباقر(ع) مشهد اردهال برگزار می‌شود.

طالب از همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در برگزاری این همایش خبر داد و اظهار کرد: این همایش با اجرای تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب در مرکز زیارتی مشهد اردهال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش سه روزه آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام روستا آزاد معاون فرهنگی  تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و... سخنرانی خواهند کرد.

وی از برگزاری کمیسیون های موضوعی تخصصی، کمیسیون‌های منطقه‌ای و کارگاه‌های کاربردی در این همایش در راستای انسجام گروه‌ها و ارتقاء آنها خبر داد.

 تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب، یکی از مراکز مهم تبلیغی در کشور است که بیش از 300 گروه تبلیغی عضو آن بوده و به صورت مستقل و با حمایت‌های مراکز و نهادهای حوزوی و مردمی فعالیت می‌کنند.