کد خبر ۳۹۹۵۱ ۱۳۴۹ بازدید انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴
با تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران انجام شد

تغییر ساعت مصاف صبای قم و فولاد به دلیل پرواز هواپیما

زمان برگزاری مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تغییر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در شرایطی که کادر فنی و بازیکنان صبا انگیزه بالایی برای جبران امتیازات از دست رفته 22 هفته سپری شده از فصل جاری لیگ برتر فوتبال و ارتقاء جایگاه این یتم در جدول رده‌بندی دارند، صبای قم در مسابقه حساس خود در هفته بیست و سوم باید به مصاف فولاد خوزستان برود.

طبق برنامه سازمان لیگ، صبای قم باید روز جمعه سیزدهم اسفند ماه برابر قهرمان دو دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان برود، دیداری که برتری در آن برای صبا اهمیت زیادی دارد و سه امتیاز آن حکم به جدایی صبا از انتهای جدول لیگ شانزدهم خواهد داد.

البته در ساعت برگزاری دیدار صبای قم و فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تغییراتی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران صورت گرفت و دیدار صبا و فولاد نخستین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر خواهد بود.

سازمان لیگ فدراسوین فوتبال کشورمان قبلا اعلام کرده بود تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان باید روز جمعه سیزدهم اسفند ماه از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام قم با یکدیگر دیدار کنند، اما برگزاری این دیدار برای بین تیم‌های نهم و چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر یک ساعت زودتر در همین روز انجام می‌شود.

بدین‌ترتیب دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان طبق برنامه جدید سازمان لیگ فوتبال ایران از ساعت 15 دقیقه روز جمعه به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم صبا برگزار خواهد شد، دیداری که در آن صبا به دنبال انتقام شکست دو بر صفر بازی نیم‌فصل نخست است.

مهمترین دلیل تغییر ساعت برگزاری مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس، درخواست باشگاه فولاد به خاطر زمان پرواز هواپیما در بازگشت این تیم به اهواز است و با موافقت باشگاه صبا، سازمان لیگ زمان برگزاری این دیدار را یک ساعت تغییر داد.

منبع: فارس