کد خبر ۴۰۳۸۳ ۱۵۷۷ بازدید انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷
قلعه‌نویی:

اگر گل دوم صبا خطا نباشد مربیگری را کنار می‌گذارم

سرمربی صبای قم با تاکید بر اینکه اگر گل دوم صبا خطا نباشد مربیگری را کنار می‌گذارم گفت: شرف ندارم اگر این کار را نکنم و اگر خطا بود حتما این داور را برای ما نگذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پس از شکست سه بر صفر مقابل صبای قم، ضمن تبریک به صبای قم بابت پیروزی مقابل تراکتورسازی گفت: بازی خوب و درگیر شونده‌ای بود اما داور باید بازی را مدیریت می‌کرد و اعتقاد دارم که روی گل سوم اشتباه کرد.

وی با تاکید بر اینکه داور صد در صد یک پنالتی برای ما نگرفت خاطرنشان کرد: بارها این مشکل را با این داور داشتیم اما با این حال این مشکل از ارزش‌های صبا کم نمی‌کند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه صبا دقایق اول بازی را خوب شروع کرد افزود: بازی در نیمه اول خوب جواب داد و نیمه دوم هم خوب بازی شروع شد ولی گل اول را خوردیم و بازی احساسی شد.

وی با تاکید بر اینکه اگر گل دوم خطا نباشد مربیگری را کنار می‌گذارم بیان کرد: شرف ندارم اگر این کار را نکنم و اگر خطا بود حتما این داور را برای ما نگذارند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه صبا یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشت گفت: ای کاش داور بازی را مدیریت می‌کرد و می‌توانستیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه داور در دو صحنه این بازی نقش جدی داشت خاطرنشان کرد: این داور به تیم‌های آذری ضربه‌های زیادی زده و از فدراسیون می‌خواهم که بازی‌هایی که یک طرف تیم آذری بوده را با داوری این آقا بررسی کنند.

منبع: فارس