کد خبر ۴۰۵۱۰ ۱۵۲۴ بازدید انتشار : ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
با پایان رقابت در 2 بخش بانوان و مردان

برترین‌های مسابقات وودبال قهرمانی قم معرفی شدند

نخستین دوره مسابقات وودبال قهرمانی قم زیر نظر هیأت‌‌‌ ورزشی گلف این استان در هر دو بخش مردان و بانوان برترین‌های خود را شناخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،چهره نفرات برتر نخستین دوره مسابقات وودبال قهرمانی قم در هر دو بخش مردان و بانوان در حالی مشخص شد که این رشته در کنار گلف، مینی‌گلف و به‌کاپ جزو رشته‌های زیر مجموعه هیأت‌‌‌  گلف استان قم به شمار می‌رود و از رشته‌های نوپا محسوب می‌شود.

این در شرایطی است که هیأت‌‌‌  گلف استان قم نیز اخیرا دست‌خوش تغییرات اساسی شده و با برگزاری مجمع انتخابات این هیأت‌‌‌ ، رضا دلاوری از چهره‌های تحصیل کرده مسوولیت ریاست این هیأت‌‌‌  ورزشی را بر عهده گرفته و بعد از این انتخاب، هیأت‌‌‌  گلف قم در مسیر تحول گام بر می‌دارد.

بعد از اقداماتی که برای توسعه گلف و مینی‌گلف قم انجام شد و برنامه‌هایی که به منظور تداوم مسیر رو به پیشرفت به‌کاپ و رشته‌های زیر مجموعه آن پیش‌بینی شد، نوبت به رشته وودبال رسید تا با جمع‌آوری علاقمندان و ورزشکاران متخصص خود، یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های استانی را برگزار کند.

نخستین دوره مسابقات استانی وودبال در قم، برای هر دو بخش مردان و بانوان برنامه‌ریزی شد و در بخش مردان بیش از 20 ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند، در حالی که بوستان تفریحی ورزشی علوی، پاتوق همیشگی ورزشکاران هیأت‌‌‌  گلف میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت.

در پایان این دوره از رقابت‌ها حمید منصوری با اسکور 14 بالاتر از دیگر شرکت کنندگان در جایگاه نخست ایستاد و مقام قهرمانی را از آن خود کرد، ضمن اینکه محمدفرزاد امیدنیا با اسکور 19 بر سکوی دوم این پیکارها جای گرفت و یکی از چهره‌های با سابقه هیأت‌‌‌  گلف قم یعنی ناصر لسانی با اسکور 20 به عنوان سوم دست یافت.

همچنین فرهاد فاتح و محمدفرزاد امیدنیا در این مسابقه موفق به زدن ضربه gate in one یعنی عبور توپ از دروازه با اولین ضربه از روی نقطه شروع شدند، ضمن اینکه در پایان این پیکارها علاوه بر اهدای لوح قهرمانی،  از سوی حامی مالی این هیأت‌‌‌  یعنی سوهان خودکار، نفرات اول تا سوم تجلیل شدند.

منبع: فارس