کد خبر ۴۱۲۱۴ ۱۴۰ بازدید انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰

همه ملت ایران روز 29 اردیبهشت ماه به صحنه بیایند

قم- ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از آحاد مختلف مردم ایران برای حضور باشکوه در انتخابات 29 اردیبهشت ماه سال جاری دعوت کرد و گفت: در این روز حساس و سرنوشت ساز همه ملت ایران باید برای تعیین سرنوشت خود و کشور به صحنه بیایند.

حجت الاسلام والمسلمین ربیع الله کمری روز پنجشنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: وظیفه همگان است که با توجه به شرایط حساس کنونی و تاکیدات بزرگان دینی، با حضور هوشمندانه، آگاهانه و مدبرانه بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند.
وی تصریح کرد: مردم باید با بررسی دقیق سوابق کار کاندیدا، انسان های باتجربه و شایسته را برگزینند تا بتوان در پرتو تجربه و عقلانیت، مشکلات فراروی کشور بویژه معضلات اقتصادی را برطرف کرد.
کمری بیان داشت: امید است با حضور گسترده ملت ایران در صحنه انتخابات و انتخاب فرد اصلح بتوانیم بیش از پیش شاهد تامین منافع ملی و رسیدگی به مشکلات کشور باشیم.
استاد حوزه علمیه قم نیز با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح مصداق بارز حق تعیین سرنوشت است، گفت: بی تفاوتی نسبت به انتخابات و تعیین سرنوشت خود توسط افراد، خطرناک و برخلاف تامین منافع ملی می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین جعفر سعیدیان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: طبق اصول قانون اساسی، حق تعیین سرنوشت مردم از صندوق های رای می گذرد و انسان ها برای تعیین سرنوشت خود نباید بی تفاوت باشند.
وی ادامه داد: اگر انسان ها خود در انتخابات شرکت نکنند افرادی سرکار می آیند که ممکن است سیاست های خوبی نداشته باشند.
عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم تصریح کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی ماست و باید همه در 29 اردیبهشت ماه پای صندوق های رای حاضر شویم.
سعیدیان بیان داشت: مردم با حضور خود در صحنه به افرادی که به حقوق مردم،مردمسالاری دینی و رای مردم اعتقاد دارند را انتخاب کنند.
وی ادامه داد: کنار کشیدن و رای ندادن به سود منافع ملی نیست و ممکن است در اثر غفلت ما، کسانی روی کار بیایند که نتوانند از حقوق مردم به خوبی دفاع کنند.
سعیدیان بیان داشت: هر ایرانی باید در 29 اردیبهشت ماه برای تعیین سرنوشت چهار سال آینده خود در صحنه انتخابات حاضر شود و با آگاهی کامل افراد فرهیخته، دارای برنامه و معتقد به حقوق مردم رای دهند.
7401/ 6133/خبرنگار- بهمن اطمینان** انتشار دهنده : جعفرمسلمی