کد خبر ۴۲۴۲۲ ۵۲۱ بازدید انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۲
با شکست برابر حریف با تجربه؛

تنیسور قمی نایب قهرمان مسابقات تنیس کشوری جام رمضان شد

قم - دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: تنیسور قمی با شکست برابر حریف با تجربه و ملی پوش، نایب قهرمان مسابقات تنیس کشوری جام رمضان شد.

سید مقتدا خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پایان رقابت‌های تنیس جام رمضان که با حضور برترین‌های تنیس ایران هر سال در تهران برگزار می‌شود امیر حسین بادی تنیسور مطرح و جوان استان قم در رده سنی بزرگسالان نایب قهرمان شد.

وی افزود: مسابقات تنیس جام رمضان با سایر مسابقات ورزشی جام رمضان که در رشته‌های دیگر در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و جنبه دوستانه و غیر رسمی دارد متفاوت است زیرا نتایج آن در رنکینگ تنیسورهای کشور در رده‌های مختلف تأثیر دارد.

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: به طور کلی هر سال شاهد حضور تنیسورهای قمی در رده‌های مختلف سنی در این رقابت‌ها هستیم و امسال نیز امیر حسین بادی تنیسور مطرح استان قم که به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شده است عنوان دوم این مسابقات را کسب کرد.

خاتمی بیان داشت: بادی در حالی راهی فینال مسابقات کشوری تنیس جام رمضان شد که در فینال با انوشا شاهقلی تنیسور خوشنام و بسیار باتجربه تیم ملی مسابقه داد و با شکست برابر این تنیسور به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

وی عنوان کرد: امیرحسین بادی یکی از آینده سازان تیم ملی تنیس بزرگسالان محسوب می‌شود و این تنیسور  در نظر سنجی برترین‌های ورزش استان قم از دید رسانه‌ها که مراسم آن به زودی برگزار می‌شود در جمع ۱۰ ورزشکار برتر استان قم در بخش مردان از نگاه اصحاب رسانه انتخاب شده بود.

دبیر هیئت تنیس استان قم تصریح کرد:  امیر حسین بادی، سینا یوسف زاده، محمد جلالیان، آرش میر عارفین و مهدی آدابی به همراه چند تنیسور جوان و نوجوان دیگر، ستارهایی هستند که باید بیشتر به آن‌ها بها داده شود و باید این را بدانیم که این ستاره‌ها با امکانات زیر صفر تحویل جامعه تنیس ایران شده‌اند.