کد خبر ۴۴۱۲۵ ۴۱۰ بازدید انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
استاندار مرکزی؛

نرخ بالای بهره تسهیلات بخش کشاورزی نگران کننده است/ایجاد اشتغال ۳۰۰ نفری با عرضه مستقیم شیر در استان

استاندار مرکزی با انتقاد از بالا بودن نرخ بهره تسهیلات بخش کشاورزی در کشور گفت:این میزان نرخ بهره برای این بخش تولیدی نگران کننده است و باید کاهش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  اراک امروز؛ محمود زمانی قمی استاندار مرکزی صبح امروز در جریان بازدید از شرکت تولیدات دامی زرین خوشه اراک گفت: این شرکت به عنوان یکی از شرکت های موفق استان در زمینه تولید و ایجاد اشتغال در سال های اخیر بوده است.

زمانی قمی اظهار کرد: این شرکت توانسته با مدیریت خوب و استفاده مناسب از امکانات ثابت کند که در شرایط نامناسب اقتصادی هم می توان به رشد و رونق رسید.

وی با بیان اینکه ظرفیت های این شرکت ظرف دو سال دو برابر شده است ادامه داد: این بیانگر این است که می توان با تکیه بر داشته های خود به موفقیت های خوبی در زمینه تولید دست یافت.

ایجاد اشتغال ۳۰۰ نفری با عرضه مستقیم شیر در استان مرکزی

استاندار مرکزی از ایجاد مراکز عرضه مستقیم شیر در استان مرکزی خبر داد و گفت:راه اندازی این مراکز برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاده کرده است و بخشی از مشکلات مالی دامدران نیز کاهش یافته، مردم نیز از این مراکز استقبال کرده اند.

نرخ بهره تسهیلات بخش کشاورزی نگران کننده است

استاندار مرکزی با انتقاد از بالا بودن نرخ بهره تسهیلات بخش کشاورزی در کشور گفت: نرخ های بهره ای که برای تسهیلات کشاورزی پرداخت می شود نگران کننده است و باید کاهش پیدا کند.

وی اظهار کرد: معاون هماهنگی اقتصادی استاندار در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور باید موضوع کاهش نرخ بهره تسهیلات بخش کشاورزی را پیگیری کند.

کلیات طرح توسعه شرکت تولیدات دامی زرین خوشه اراک تصویب شد

زمانی قمی با اشاره به اینکه بازدید از شرکت تولیدات دامی زرین خوشه اراک به عنوان یکی از جلسات ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی لحاظ می شود و کلیات طرح توسعه شرکت تولیدات دامی زرین خوشه اراک به عنوان یکی از مصوبات این جلسه در نظر گرفته می شود.

 

photo_2017-08-01_07-48-39 photo_2017-08-01_07-48-49