کد خبر ۴۴۳۴۴ ۴۲۰ بازدید انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴
با پایان رقابت 19 تیم از سراسر کشور

کاراته‌کاهای قم با 22 مدال بر سکوی سوم ایران ایستادند

کاراته‌کاهای استان قم با کسب مدال‌های رنگارنگ هر دو بخش کاتا و کومیته بر سکوی سوم پیکارهای سبک کیوکوشین ماتسوشیما کشور ایستادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، مسابقات کاراته سبک کیوکوشین ماتسوشیما قهرمانی کشور با حضور چهره‌های مستعد و با تجربه رده‌های مختلف این سبک به میزبانی هیأت‌‌‌‌ کاراته استان کرمانشاه برگزار شد و تیم اعزامی استان قم با هدایت مرتضی بهادران در این رقابت‌ها درخشید.

تیم اعزامی سبک کیوکوشین ماتسوشیما کاراته استان قم متشکل از نخبه‌های این سبک برای کسب عناوین برتر با 18 تیم دیگر از استان‌های مختلف به رقابت پرداخت و با عملکرد موفق نمایندگان خود در اوزان مختلف بخش کومیته و نمایش درخشان بخش کاتا به مقام سوم دست پیدا کرد.

کاراته‌کاهای سبک کیوکوشین ماتسوشیما کاراته استان قم در مجموع صاحب 11 نشان طلا، 10 مدال نقره و تنها یک مدال برنز شدند و برای کسب رتبه سوم بخش تیمی، تیم قم از بخش کاتا یک نشان طلا کسب کرد و 21 مدال دیگر نتیجه زحمات و مبارزات کاراته‌کاهای بخش کومیته بود.

در بخش کاتای این دوره از مسابقات ایوب محمدی تنها نماینده طلایی تیم کیوکوشین ماتسوشیما قم بود و در قسمت کومیته به ترتیب محمدامین شهبازی، محمدجواد علیرضایی، علی ایازی، ابوالفضل زرگر، علی محمدی، سهیل حسینی، محمد احمدی-ایوب محمدی و مرتضی بهادران مدال طلا گرفتند.

همچنین 10 کاراته‌کای دیگر تیم اعزامی قم یعنی علیرضا عسگری، علی عالم، امیرمحمد غفاریان، امید آرامون، دانیال قادری، سیدمحمد حسینی، محمدمهدی زین‌لو، مصطفی غلامی، حسن کریمی و علی‌اصغر رضایی با وجود راهیابی به دیدار فینال، در نهایت صاحب نشان نقره شدند.

تنها برنزی از جمع 22 مدال آور تیم سبک کیوکوشین ماتسوشیما کاراته استان قم در پیکارهای قهرمانی کشور به میزبانی کرمانشاه، مجتبی براتی بود و بدین‌ترتیب کاراته‌کاهای قم در پایان مسابقاتی که به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد در سالن امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار شد رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ح