کد خبر ۴۴۴۹۲ ۱۹۵ بازدید انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۲
آیت الله نوری همدانی:

شهید حججی فصل جدیدی از فرهنگ شهادت را رقم زد

یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی شهادت شهید حججی را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد: شهادت مظلومانه و همراه با صلابت شهید عزیز محسن حججی توانست فصل جدیدی از فرهنگ شهادت باز کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، در پیام آیت الله نوری همدانی آمده است: سلام و درود به ارواح مقدس همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم که با جوانمردی و ایثار باردیگر برای دفاع از ارزش‌های ناب به عرصه جهاد پانهاده تا فرهنگ بزرگ ایثار و شهادت را زنده نگهدارند و خواب را از همه مستکبران و متجاوزان بگیرند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: سلام درود بر خانواده‌های آنان که با الگو پذیری از بانوی صبر و استقامت زینب کبری سلام الله علیها حماسه مقاومت خلق کردن و اما این روزها شهادت مظلومانه و همراه با صلابت شهید عزیز محسن حججی توانست فصل جدیدی از فرهنگ شهادت باز کند و مرز حقیقت و انسانیت و شرافت را با خباثت و تکفیر و آدم کشی به جهانیان نمایان سازد.

در این پیام تاکید شده است: امید آنکه مدعیان دروغین آزادی و دموکراسی و حقوق بشر از خواب غفلت بیدار شوند و دست از حمایت گروهای تکفیری بردارند و سرنوشت هر ملتی را به خود آنان واگذارند.

در پایان این پیام آمده است: در خاتمه ضمن احترام و تکریم به همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنان شهادت شهید محسن حججی را تبریک و تسلیت می‌گویم .