کد خبر ۴۴۸۹۴ ۲۰۶۰ بازدید انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۱
قمی در موافقت با وزیر ورزش و جوانان:

"سلطانی‌فر" در ورزش نگاه غیرسیاسی دارد

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: سلطانی‌فر در ورزش نگاه غیرسیاسی داشته و عدالت محوری را در کار خود سرلوحه قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: ایشان در سمت‌های مختلفی که تا به حال داشته‌اند موفق، اثرگذار و دلسوز عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برنامه تمام وزرا را مطالعه کرده است افزود: برنامه آقای سلطانی‌فر بسیار علمی و عملی و کارشناسی است که از این جهت از ایشان تقدیر و تشکر داریم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس ادامه داد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در برنامه خود به اسناد بالادستی، همچنین جوانان و امکانات کشور توجه داشته است.

قمی گفت: سلطانی‌فر در ورزش نگاه غیرسیاسی داشته و عدالت محوری را در کار خود سرلوحه قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلطانی‌فر در رسیدگی به ورزش قهرمانی، پهلوانی و همگانی توجه داشته و برای هر کدام برنامه خاصی را ارائه کرده است، تصریح کرد: توجه ویژه به مناطق محروم و توسعه نیافته و روستاهای کشور در برنامه وی مشهود و نگرش محرومیت‌زدایی وی قابل تامل و تقدیر است. توجه خاص به جوانان و رشد ورزش در بین آنان و همچنین توجه به زندگی ایرانی اسلامی در بین جامعه ورزشی و این موضوع که میان ارزش و ورزش تلفیق ایجاد کرده‌اند از موضوعات بسیار مهم است که وی با پشتکار و خستگی‌ناپذیری بدان جامه عمل پوشانده است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس در پایان گفت: صحبت نکردن مخالف درباره برنامه‌های سلطانی‌فر نشان از غیرسیاسی بودن وی در ورزش دارد.