کد خبر ۴۴۹۳۱ ۱۱۲۵ بازدید انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۰
رئیس هیات فوتبال قم:

صبا تا 2 روز آینده به اسپانسر واگذار می‌شود/ با نمایندگان استاندار هماهنگ هستیم

رئیس هیات فوتبال استان قم از توافق با اسپانسر جدید برای حمایت مالی از تیم فوتبال صبا در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبا، کریم بهرامی اظهار کرد: موضوع واگذاری مدیریت تیم فوتبال صبای قم به اسپانسر، مراحل نهایی خود را طی می‌کند و در یکی دو روز آینده این کار رسما انجام خواهد شد، امیدوارم بعد از این اتفاق مهم شاهد حمایت تمام مسوولان و مردم قم از تیم صبا باشیم و هر یک به سهم خود برای موفقیت صبا کمک کنند.

وی ادامه داد: اسپانسری که در جلسه مشترک با حضور نمایندگان استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان با آن توافق کرده‌ایم قطعا اثرات مثبتی برای این تیم به دنبال خواهد داشت، هدف اسپانسر خدمت به فوتبال قم است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا صبا تیم موفقی در لیگ امسال باشد.

رئیس هیات فوتبال استان قم اضافه کرد: هیاتی که از سوی استاندار قم پیگیر امور صبا هستند در تمام موضوعات از جمله واگذاری به اسپانسر، تعامل نزدیک و خوبی با هیات فوتبال دارند و خوشبختانه با حضور این عزیزان توافق لازم با اسپانسر صورت گرفته، حتی پیش‌قرارداد واگذاری مدیریت تیم نیز تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه سرمربی تیم صبا نیز با نظر اسپانسر معرفی خواهد شد، خاطرنشان کرد: به تمامی علاقمندان به فوتبال اطمینان می‌دهیم که صبا از مسیر اصلی خود خارج نخواهد شد، اما از پیشکسوتان و همچنین مربیان و بازیکنان تیم می‌خواهم که تفکر حرفه‌ای داشته باشند.

بهرامی تصریح کرد: برخی افراد این‌روزها با خبر بردن و خبر آوردن بین اعضای تیم و بازیکنان، به تیم آسیب می‌زنند اما با صراحت می‌گویم که هیچ کس حق اظهار نظر در مورد تیم را ندارد و محکم جلوی این قضایا می‌ایستیم، برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم در امور تیم خللی ایجاد شود و صبا را از اهداف خود دور کند.

وی در پایان تاکید کرد: از کادر فنی تیم صبا هم می‌خواهم نگاهی حرفه‌ای و کلی به تمام فوتبال قم داشته باشد و کل جامعه فوتبال را ببیند تا مبادا حقی از کسی تباه شود.