کد خبر ۴۶۳۷۱ ۲۴۹ بازدید انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹
با پیروزی برابر شاهین؛

تیم سیاه جامگان قهرمان لیگ فوتبال نونهالان زیر ۱۳ سال قم شد

قم - تیم فوتبال سیاه جامگان با پیروزی برابر شاهین قهرمان لیگ فوتبال نونهالان زیر ۱۳ سال قم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ فوتبال نونهالان زیر ۱۳ سال استان قم به پایان رسید و تیم فوتبال سیاه جامگان موفق شد با پیروزی در بازی نزدیکی در فینال، برنده بازی شده و قهرمانی خود را جشن بگیرد.

دیدار نهایی مسابقات فوتبال لیگ زیر ۱۳ سال استان قم روز جمعه در ورزشگاه تختی قم برگزار شد و در این بازی تیم سیاه جامگان موفق شد یک بر صفر شاهین را شکست دهد و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد.

در دیدار رده بندی تیم فوتبال پیام توانست ۲ بر یک برابر هما به پیروزی رسیده و صاحب مقام سوم این دوره از مسابقات شود در حالی که مسابقات لیگ زیر ۱۳ سال استان قم با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شد که از هر گروه ۲ تیم به نیمه نهایی رسیدند.

مراسم پایانی این رقابت‌ها با حضور مسئولان هیئت فوتبال استان قم برگزار شد و جام قهرمانی توسط کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم به تیم سیاه جامگان اهدا شد ضمن این که اهدای بسته‌های فرهنگی از سوی آتش نشانی قم به تیم قهرمان از نکات جالب توجه مراسم پایانی لیگ زیر ۱۳ سال بود.

همچنین در پایان این مسابقات، امیرمحمد الله‌ویرن‌پور سنگربان سیاه‌جامگان بهترین دروازه‌بان لیگ فوتبال زیر ۱۳ سال قم شد و امیر محمد خادمی بازیکن تیم فوتبال شاهین نیز جایزه آقای گلی این مسابقات را دریافت کرد.

کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم در حاشیه این مسابقات در گفتگو با مهر اظهار داشت: مسابقات لیگ زیر ۱۳ سال در سطح کشور برگزار نشده و قم با توجه به خلا بین رده سنی نونهالان و رده نوجوانان و به منظور جلوگیری از دور شدن بازیکنان نونهال پس از رسیدن به این سن از شرایط آرمانی، از ۲ سال قبل تصمیم به برگزاری آن گرفتیم.

وی افزود: مسابقات لیگ زیر ۱۳ سال به صورت مجزا از لیگ نونهالان که یک رده سنی رسمی و مخصوص بازیکنان زیر ۱۴ سال است برگزار می‌شود ضمن این که برگزاری لیگ زیر ۱۴ سال در دستور کار است و لیگ‌های رده سنی نوجوانان و جوانان فوتبال قم در میانه راه قرار دارد.