کد خبر ۴۷۳۰۰ ۱۹۸۲ بازدید

مراسم عزاداری در هیئت هنر و رسانه استان قم برگزار می‌شود

نائب رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان قم از برپایی مراسم عزاداری امام حسین(ع) توسط هیئت "هنر و رسانه" در قم خبر داد و اظهار داشت : این مراسم با سخنرانی آیت‌الله میرباقری و حجج‌الاسلام و المسلمین آقاتهرانی و حسینی هاشمی از ساعت 19 خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عبدالمجید تناور رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم ظهر امروز در جلسه اعضای شورای قشر بسیج رسانه با فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) که در ستاد سپاه استان قم برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه استان قم اظهار داشت: از سال گذشته طبق دستور رئیس سازمان بسیج مستضعفین اجرا و تدوین برنامه‌های سازمان‌ها بر عهده خودشان قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها به سمت اقدامات محتوایی و تولید محوری رفته است، ابراز کرد: در سال جاری دو کانون جدید شامل کانون روایت مقاومت و کانون تخصصی آموزشی مهارت‌های رسانه‌ای تشکیل‌شده است که در کانون آموزش بیش از 13 دوره آموزشی تدوین، فتوشاپ، برنامه‌نویسی اندروید و غیره برگزارشده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم اجرای برنامه روز خبرنگار، افطاری اصحاب رسانه و برپایی هیئت هنر و رسانه را از برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: نشریه منهای نفت که مخصوص عرصه‌های اقتصاد مقاومتی است از امسال بر عهده بسیج رسانه استان‌ها سپرده‌شده که با همکاری خبرنگاران در آینده نزدیک اولین شماره این نشریه در قالب جدید منتشر می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی 240 نفر در سازمان بسیج رسانه استان قم تصریح کرد: در سال جاری تاکنون بیش از 12 نفر جذب داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته با پیشرفت روبرو بوده است.

رئیس شورای قشر  بسیج رسانه استان قم نیز در این جلسه با اشاره به عدم استفاده کامل از ظرفیت‌های بسیج اظهار داشت: متأسفانه نتوانسته‌ایم در زمینه تبیین اهداف انقلاب آن‌چنان‌که باید کار انجام دهیم و کمیتمان در این زمینه لنگ می‌زند.

حسین محمدرضایی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان قم با دیگر شهرها ازنظر بار فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و غیره متفاوت است  و ما می‌توانیم از این ظرفیت همانند اعزام مبلغان برای پیشبرد اهداف رسانه‌ای در طراز انقلاب بهره‌مند شویم.

نائب رئیس شورای قشر بسیج رسانه نیز در ادامه این جلسه از برگزاری هیئت هنر و رسانه در استان قم خبر داد و تصریح کرد: هیئت هنر و رسانه استان قم از امروز دوشنبه دهم مهرماه لغایت چهارشنبه سیزدهم مهرماه به مدت سه شب برگزار می‌شود.

احمد نامداری مکان برگزاری این هیئت را بلوار غدیر، کوچه ششم، ساختمان مفید ذکر کرد و افزود: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله میرباقری و حجج‌الاسلام و المسلمین آقاتهرانی و حسینی هاشمی از ساعت 19 خواهد بود.