کد خبر ۴۷۵۷۸ ۱۴۴ بازدید انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۷
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم:

پیکر 8 شهید گمنام دفاع مقدس فردا در قم تشییع می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر 8 شهید گمنام دفاع مقدس پس از اقامه نماز و همچنین طواف زیارت و عزاداری به سمت مدرسه علمیه معصومیه انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سرهنگ سید احمد حسینی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تلاش همه دستگاه‌های استان منجر به اجرای 1600 برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح استان شد.

وی با اشاره به تشییع شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس گفت: بعد از 30 الی 35 سال پیکرهای این شهدای بزرگوار به موطن خود برمی‌گردند که بهانه‌ای برای شستشوی دل‌های زنگار گرفته خودمان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: سن این شهدای عزیز 16، 17، 21، 23 و 24 ساله است که مربوط به عملیات محرم در آبان 61 ، عملیات خیبر، عملیات بدر، عملیات والفجر8 در بهمن 64 و مناطق عملیاتی شرق رودخانه دجله و منطقه عمومی فاو هستند.

حسینی بیان کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهدای عزیز پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله نوری همدانی و همچنین طواف زیارت و عزاداری به سمت مدرسه علمیه معصومیه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تشییع دو شهید در صبح جمعه در شهر سلفچگان افزود: دو شهید نیز هفته آینده در دانشگاه پیام نور و همچنین یک شهید در پادگان ارتش تشییع خواهند شد که هویت فیزیکی این شهدا مشخص نیست، بنابراین امیدواریم که حضور باشکوه همه عزیزان خلأ وجود خانواده این شهدا را پر کند.