کد خبر ۴۷۹۳۹ ۱۷۸ بازدید انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰

تیم هندبال هدف پویان بانوان قم از لیگ برتر کشور انصراف داد

قم- ایرنا- مدیر رسانه ای تیم هندبال بانوان هدف پویان قم گفت: تیم هندبال بانوان هدف پویان جوان قم به دلیل مشکلات مالی به صورت رسمی از مسابقات لیگ برتر در سال جاری انصراف داد.

حامد اسماعیلی چهارشنبه شب درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: باشگاه این تصمیم را به خاطر نبود اسپانسر و مشکلات مالی اتخاذ کرده است.
وی ادامه داد: سازمان ورزش و جوانان و هیات هندبال استان قم تلاش خود را برای بقای این تیم در لیگ برتر به کار گرفتند ولی میزان مشکلات تیم فراتر از تلاش این دو نهاد بوده است.
وی همچنین از احتمال پیوستن بازیکنان ملی پوش این تیم به تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران خبر داد.
پیش از این زهرا احمدی نیا سرمربی این تیم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفته بود:تیم هندبال هدف پویان قم برای حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور به یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد تا بتواند بازی های لیگ را به راحتی برگزار کند.
تیم هندبال هدف پویان جوان قم که قرار بود مهرماه سال جاری به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه های آسیا در ازبکستان حضور پیدا کند به دلیل مشکلات مالی، انصراف داد.
مسئولان باشگاه اعلام کردند: تلاش و رایزنی های مختلف برای تامین اعتبارات مورد نیاز این تیم برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا به جایی نرسید.
تیم هندبال هدف پویان جوان قم در حالی که سال گذشته نیز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد ولی موفق به کسب رتبه چهارم در لیگ برتر ایران شد.
همه بازیکنان تیم هندبال هدف پویان قم و کادرفنی از بانوان بومی قم انتخاب شده و برخی از آنها نیز به تیم ملی هندبال کشورمان دعوت شده بودند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی