کد خبر ۴۹۶۲۰ ۶۳۵۸ بازدید انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴
در هفته چهاردهم لیگ آزادگان رقم خورد:

ادامه تیره‌روزی‌های صبا با شکست خانگی برابر مس رفسنجان

صبای قم که در این فصل عملکرد دور از انتظاری در 13 بازی قبل داشته، در نخستین بازی با هدایت محمدعلی فلاح‌دار برابر مس رفسنجان اگرچه بازی خوبی ارائه کرد اما در استفاده از موقعیت‌های گلزنی خود تیمی ناکام بود و با گل‌هایی که در هر دو نیمه دریافت کرد به باخت دو بر صفر تن داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، نماینده فوتبال قم که بعد از تغییرات جدید در کادر فنی خود امیدوارانه برای امتیازگیری از مس رفسنجان در دیداری خانگی برابر این تیم صف‌آرایی کرده بود با شکست میدان را ترک کرد تا تیره‌روزی‌های این تیم ادامه داشته باشد.

مسابقه صبای قم و مس رفسنجان یکی از دیدارهای هفته چهاردهم نیم‌فصل نخست رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال ایران بود که عصر امروز در حضور اندک قمی‌های علاقه‌مند به فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام رسید و با برتری دو بر صفر میهمان به پایان رسید.

این دیدار به قضاوت ناصر جنگی با کمک‌ ایوب غلام‌زاده، علیرضا شهری و مهدی جبرئیلی و نظارت داوری اسماعیل آمری در حالی به برتری مسی‌ها انجامید که در دقیقه 36 نیمه نخست تیم مس رفسنجان روی یک ارسال از نقطه کرنر به گل نخست بازی دست پیدا کرد.

در نیمه دوم دیدار صبای قم و مس رفسنجان، صبایی‌ها برای جبران گل خورده تلاش زیادی انجام دادند اما تیم مس رفسنجان که دل به ضد حملات بسته بود به یک پنالتی دست یافت و گل دوم خود را نیز این‌گونه به دست آورد و چند بار نیز موقعیت‌های گلزنی از دست داد تا شاگردان علی سامره فاتح سه امتیاز این بازی شوند.

صبایی‌ها امروز در حالی برابر تیم مس رفسنجان تن به شکست دادند که همچنان با 9 امتیاز بین 18 تیم لیگ آزادگان در مکان شانزدهم هستند و مس رفسنجان نیز با 17 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول جام آزادگان جایگاه خود را بهتر کرد.