کد خبر ۵۰۱۶۹ ۲۲۶۶ بازدید انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم :

هجمه های گسترده به قوه قضائیه و سپاه نشانگر صداقت و حقانیت این دو رکن مهم است

حفیظی مسئول دانشگاه فرهنگیان و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه قم اظهار داشت: امروز هجمه های گسترده دشمنان و بدخواهان به قوه قضاییه و سپاه قدرتمند پاسداران انقلاب اسلامی نشانگر صداقت و حقانیت این دو رکن مهم و مورد تایید نظام و رهبری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم بود که متن کامل این سخنرانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به ارواح طیبه امام و شهیدان و با درود به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. العظمی امام خامنه ای (حفظه ا..تعالی) و امت ولایی، انقلابی و بسیجی ایران اسلامی.
با گرامیداشت یادو خاطره بنیانگذار فقید بسیج و همه شهیدان و بسیجیان، آغاز هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدبن عبدا..(صل ا.. علیه و آله) و امام جعفر صادق(علیه السلام) ، همچنین پیروزی دلاورمردان جبهه مقاومت در پاکسازی عراق وشام از لوث وجود گروهک تکفیری_صهیونیستی داعش را تیریک و تهنیت عرض می نمایم.
در تقارن زیبای ولادت رسالت و امامت، بار دیگر عطر روحبخش تفکر بسیجی و پیروزی مقاومت و ایثار و شهادت در سایه وحدت و همدلی، فضای کشور بلکه همه بلاد اسلامی را آکنده و از نور ایمان و امید سرشار نمود.
در شرایطی که استکبار جهانی و همه دنباله های خبیث آن در صدر محو اسلام و مشی انقلاب بودند و با تجاوز و کشتار و وحشی گری از هیچ جنایتی(حتی بیان و تصویر آشکار آن نیز) ابایی نداشتند، فرزندان مکتب اسلام با الهام از آموزه های خمینی کبیر و تبعیت از رهنمود ها و فرامین مرجعیت و زعامت ولی امر مسلمین، طومار آنها در هم پیچیده و شکست و رسوایی جبهه کفر و شرک و البته تحققوعده نصرت الهی را در مقابل همگان به تماشا گذاشتند.
پیروزی تفکر مقاومت انقلابی و جهادی بار دیگر ثابت کرد دستیابی به حق در ایستادگی در میدان عمل و پایداری و دفاع جانانه است و نه پشت میزهای مذاکره و دیپلماسی لبخند و تعهد به دشمن و این باید سرلوحه و رویکرد مسئولین نظام در تمام عرصه ها و ارکان از جمله سیاست خارجی و مسائل داخلی باشد. مسئولین نباید فراموش کنند امروز اصلی ترین نقطه تمرکز دشمن بعد از مسائل فرهنگی و اعتقادی، مسئله اقتصاد است و تنها راه برون رفت از محاصره و بحرانهای ناشی از آن، اهمیت دادن، باور و حمایت از اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و جدی گرفتن آن در ایجاد اشتغال و عرصه عمل می باشد و باید از حرف و جلسه و مصوبه و بخشنامه و وعده، خارج شده و در پایان سال مزین به این عنوان، آثار بیرونی اقدامات صورت گرفته در جامعه و بازار و زندگی مردم مشاهده و احساس شود.
تفکر بسیجی به اثبات رسانده فرزندان غیور و متعهد و متخصص این کشور با اعتماد به شعار "مامیتوانیم" توانایی غلبه بر تمامی مشکلات و تولید و رفع تمامی نیاز های کشور را داشته و نیازی به حضور و نفوذ بیگانگان در قالب قرارداد های تجاری و سرمایه گذاریهای آنچنانی ندارند.
پیروزی چندباره جناح ایمان و تقوی بر کفر واستکبار جهانی، همچنین بار دیگر به اثبات رساند تنها راه ادامه بهره مندی از تائیدات و نصرت الهی پرهیز از اختلاف وتفرقه و وحدت در حول محور ولایت است.
امروز باید از آنچه موجب شکاف در امت اسلامی میشود پرهیز کرد. در عرصه جهانی و بین الملل وجود نازنین پیامبر هدایت و رحمت و درمسائل داخلی نیز پیروی محض از منویات مقام عظمی ولایت فصل الخطاب می باشد.
امروز هجمه های گسترده دشمنان و بدخواهان به قوه قضاییه و سپاه قدرتمند پاسداران انقلاب اسلامی نشانگر صداقت و حقانیت این دو رکن مهم و مورد تایید نظام و رهبری است. رسیدگی جدی به پرونده های مفاسد و برخورد قاطع با تخلفات و مجرمان از هر گروه و جریان سیاسی (ضمن مطالبه مردمی) علت جنجال آفرینی علیه این دستگاه عدالت پیشه است و حضور فعال و خالصانه و بی ادعای سپاه و بسیج در کنار سایر نیروهای خدوم و مسئول از جمله کفرستیزی و دفاع از حریم اهل بیت علیه السلام در سوریه و عراق، حضور فعال در مبارزه بی  امان با اشرار و ضدانقلاب در مرزها و جای جای کشور، موفقیت های چشمگیر در صنایع موشکی و دفاعی،    حوزه های عمرانی و سازندگی، عرصه های فرهنگی و اجتماعی و دفاع همیشگی از مظلومان و نیازمندان و ... نیز حضور سریع و همه جانبه در منطقه زلزله زده کرمانشاه و تامین نیازها و رسیدگی به آسیب دیدگان، علت بغض و کینه کوردلان و دشمنان اسلام و ایران نسبت به این نهاد مقدس و انقلابی است.
ملت فهیم و انقلابی ایران باید با هوشیاری و آمادگی حضور همیشگی خود را در صحنه های دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب حفظ نموده و با توکل و ایمان به پروردگار متعال و نمسک به قرآن و اهل بیت علیهم السلام و نیز رهروی از راه شهیدان و پیروی کامل از مقام معظم رهبری پرچمی را که با افتخار برافراشته به خداجویان و آزادیخواهان سراسر گیتی رسانده و زمینه ساز ظهور مصلح کل حضرت بقیه ا... الاعظم ارواحنا له الفداه باشند و بداند مبارزه با کفر و شرک بی وقفه ادامه داشته و تا مبارزه هست باید قوی و با نشاط در میدان بود.
بی شک همه ما تا ابد مدیون جانفشانی و ایثار شهیدان هستیم و باید با بصیرت و درک موقعیت و حساسیت شرایط حافظ واقعی و ادامه دهنده راستین راه این عزیزان باشیم.
خداوند سبحان به همه ما توفیق شناخت اسلام، عمل به تکلیف و حسن عاقبت مرحمت فرماید.

اللهم ارنا الطلعه الرشیده و الغره الحمیده والکحل ناظری بنظره منی الیه و عجل فرجه و سهل مخرجه.
والسلام علیکم و رحمه ا.. و بکاته.