کد خبر ۵۰۵۱۷ ۱۲۶۹ بازدید انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱
جانشین مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه قم در خمام:

نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن یکی از تهدیدات بزرگ برای ایران اسلامی است/ نفوذی‌های کسانی هستند که از فتنه‌گران سال ۸۸ دفاع می‌کنند

علی اکبر علیزاده گفت: امروز نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن یکی از تهدیدات بزرگ برای ایران اسلامی بوده و این نفوذی‌های داخل‌نشین در پی نفی حکومت دینی و اسلامی و مهم‌تر از همه براندازی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خوبان؛ سردار علی‌اکبر علی‌زاده جانشین مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه قم دومین سالگرد شهید مدافع حرم حبیب روحی و یادواره شهد۶۴ شهید دهستان چوکام اظهر کرد: هر انسانی که شهادتین خود را گفته باشد در زمره مسلمانان قرار می‌گیرد.

جانشین مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه قم با اشاره به اینکه انسان مسلمان برای ایجاد فضائل انسانی و دور کردن رذایل شیطانی موردتأیید ائمه‌اطهار(ع) باید تلاش بیشتری از خود نشان دهد، تصریح کرد: مقام انسان‌های مو من بسیار بالاتر از انسان‌های مسلمان است.

علیزاده با اشاره به اینکه هر شهید به اندازه رتبه‌ای که در پیش خدا دارد می‌تواند در روز محشر حدود ۷۰ هزار نفر را شفاعت کرده و با خود وارد بهشت کند، بیان کرد: ما دعوتی مجلس شهدا بوده و جوانان بهتر است یکی از شهدا را رفیق راه خود قرار داده و راه و رسم زندگی کردن را از او الگوبرداری کنند.

جانشین مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه قم با تأکید براینکه شهدا انتخاب‌ شده خداوند بوده و خانواده شهدا اعم از پدران، مادران و همسران شهدا شهیدپرور هستند، گفت: خانواده‌های شهدا بودند که زمینه را برای شهادت این عزیزان فراهم کردند و باید قدردان زحمات آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر را شناختن و در خط فکری رهبر عمل کردن از سیره شهدا است، خاطرنشان کرد: امروز نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن یکی از تهدیدات بزرگ برای ایران اسلامی بوده و این نفوذی‌های داخل‌نشین در پی نفی حکومت دینی و اسلامی و مهم‌تر از همه براندازی انقلاب اسلامی هستند.

علیزاده  بزک کردن و رفیق نشان دادن آمریکا، تحریف راه حضرت امام(ره)، تشریفاتی جلوه دادن ولایت‌فقیه، تندرو، افراطی، دلواپس و بی‌نظم نشان کردن جوانان حزب‌اللهی را از ویژگی‌های نفوذی‌های داخل‌نشین دانست و گفت: نفوذی‌های کسانی هستند که از فتنه و فتنه‌گران سال ۸۸ دفاع می‌کنند.