کد خبر ۵۲۴۲۳ ۱۳۹ بازدید انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۸

اعلام برنامه‌های قرآنی ـ فرهنگی مؤسسه «شیفتگان وحی» استان قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌های متنوع قرآنی و فرهنگی طی ترم زمستان در مؤسسه قرآنی شیفتگان وحی استان قم در حال برپایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کلاس‌های متنوع قرآنی و فرهنگی در زمینه‌های آموزش قواعد روخوانی قرآن، تجوید؛ قرائت سطح دو تا پنج، آموزش ترجمه و مفاهیم، بیان نکات تفسیری قرآن، آموزش مصحف و حفظ کل قرآن، بیان احکام و ارائه سیره پیشوایان و در کنار آن نیز دوره‌های آموزش امداد و نجات و تزریقات ویژه بانوان علاقه‌مند در مؤسسه‌ قرآنی شیفتگان وحی استان قم برپا می‌شود.
در کنار این نیز دوره تخصصی تربیت مریی تجوید قرآنی و فضای مجازی نیز طی ترم زمستان در حال برپایی است و همچنین ثبت نام از علاقه‌مندان برای حضور در این دوره‌های تربیت مربی ادامه دارد.
لازم بذکر است، جلسه عمومی قرائت قرآن نیز طبق روال شبنه‌ها ساعت 17 و دوشنبه‌ها، ساعت 8 صبح همراه با قرائت زیارت جامعه کبیره برگزار می‌شود.
مؤسسه‌ قرآنی شیفتگان وحی استان قم نیز دوره‌هایی را برای دختران نوجوان در زمینه حفظ جزء سی‌ام قرآن، قرائت، بیان احکام و معارف به همراه سرگرمی، پنج‌شنبه‌ها از ساعت 9 تا 12 ظهر برپا می‌کند.
همچنین دوره آموزشی طب اسلامی، درمان بیماری‌ها براساس روایات با تدریس اساتید مجرب شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها و در کنار آن نیز دوره تفسیر موضوعی قرآن، سبک زندگی اسلامی از دیدگاه قرآن نیز دوشنبه‌ها نیز تشکیل می‌شود.
یادآور می‌شود، اردوهای زیارتی و سیاحتی نیز در طول سال و به صورت مستمر به منظور ایجاد نشاط در میان قرآن‌آموزان برای استواری گام‌هایشان در ادامه راه قرآن برپا می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه‌ قرآنی شیفتگان وحی استان قم در میدان پلیس، ابتدای خیابان محلاتی، محلاتی دو قرار دارد و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02537233390 تماس بگیرند.