کد خبر ۵۲۴۵۹ ۱۷۵ بازدید انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۳
با شکست برابر نماینده زنجان رقم خورد؛

ناکامی نماینده بسکتبال قم از صعود به مرحله دوم

قم - تیم بسکتبال خلیج فارس قم با شکست برابر تیم هیئت بسکتبال زنجان از صعود به مرحله دوم مسابقات بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور باز ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، هفته پایانی از مرحله گروهی رقابت‌های بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور جمعه شب برگزار شد که در یکی از بازی‌ها در قم تیم خلیج فارس قم با شکست برابر حریف خود با صعود از دور گروهی وداع کرد.

تیم‌های بسکتبال خلیج فارس قم و هیئت بسکتبال استان زنجان در سالن شهید رضاییان قم برابر هم صف آرایی کردند که در این مسابقه تیم خلیج فارس قم در روزی که توانایی پیروزی بر حریف خود را داشت، با شکست با اختلاف ۲ امتیاز فرصت صعود به مرحله دوم را از دست داد.

سپید پوشان خلیج فارس قم که با توجه به شکست خفته گذشته در آبادان برابر رعد پدافند هوایی این شهر،  برای صعود محکوم به پیروزی بر نماینده زنجان بودند کار را خوب آغاز نکردند و نمایش ضعیف این تیم سبب شد نتیجه بازی در نیمه اول ۲۳ بر ۳۴ به سود زنجانی‌ها باشد.

در کوارتر سوم تیم خلیج فارس قم چنان که پیش بینی می‌شد نمایش بهتری داشت و توانست به تدریج اختلاف را کم کند اما برخی اشتباهات در جریان کوارتر پایانی بار دیگر تیم هیئت بسکتبال زنجان را پیش انداخت و در نهایت این تیم ۶۸ بر ۶۶ برابر خلیج فارس قم پیروز شد.

خلیج فارس در آخرین ثانیه بازی فرصت جبران فاصله ۲ امتیازی و به تساوی کشاندن مسابقه و کشاندن بازی به آور تایم را داشت اما هر ۲ ضربه پنالتی مهدی محمودی به هدر رفت و در آخرین شوت هم، اقدام به شوت ۳ امتیازی بازیکنان خلیج فارس بی ثمر بود.