کد خبر ۵۳۸۵۹ ۴۹۵۲ بازدید انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴
در پی نشتی لوله اصلی آب و فرونشست زمین صورت گرفت

ساختمان‌های محدوده تقاطع شهدای 15 خردادتخلیه شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در پی نشتی لوله اصلی انتقال آب و فرونشست زمین در تقاطع شهدای 15 خرداد ساختمان‌های محدوده تقاطع تخلیه شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عباس جعفری با اشاره به حادثه نشتی لوله اصلی انتقال آب در تقاطع شهدای 15 خرداد اظهار کرد: از دقایق اولیه که این حادثه به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع‌ داده شد با حضور در محل اقدامات اولیه صورت گرفت.

وی به استقرار خودروهای آب‌کش در محل تقاطع و زیرگذر 15 خرداد اشاره کرد و افزود: از همان دقایق اولیه صبح به سرعت با حضور نیروهای امدادی، سازمان آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس از تردد وسایل نقلیه در محدوده تقاطع جلوگیری شده و ساختمان‌های اطراف تقاطع نیز جهت احتیاط تخلیه شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه نشتی لوله اصلی آب موجب ریزش بخشی از تقاطع 15 خرداد شده‌است تصریح کرد: خوشبختانه آب به سمت زیرگذر منتقل شده و در سطح میدان جمع‌ نشده است و نیروهای خدمات شهری در حال تخلیه آب از زیرگذر هستند.

وی اذعان کرد: نیروهای شهرداری و شرکت آب و فاضلاب در حال بررسی مشکل هستند تا هرچه سریع‌تر معبر برای تردد مردم بازگشایی شود.