کد خبر ۵۳۹۳۷ ۲۵۷ بازدید انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹

ترافیک سنگین در محورهای «تهران ـ ساوه» و «تهران ـ قم»/تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در حال حاضر از میان محورهای اصلی کشورتنها محور قدیم قم - تهران مسدود است.

آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد در آزادراه تهران - ساوه و تهران - قم تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و از رانندگان تقاضا داریم در صورت تردد در این محورها حتما به این مسئله توجه کنند.
وی ادامه داد: به دلیل عدم استفاده رانندگان از زنجیر چرخ تردد در این محورها دچار مشکل شده و شاهد ترافیک سنگین هستیم. محور خوش‌ییلاق استان گلستان نیز همین شرایط را دارد و رانندگی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، به بارش برف در اکثر محورهای استان کردستان و محور قزوین-همدان اشاره کرد و گفت: همچنین ترافیک در هر دو مسیر و پاکدشت-تهران نیمه‌سنگین است. همچنین ترافیک قزوین-کرج و کرج-تهران سنگین است.
وی در مورد محورهای مسدود گفت: در حال حاضر از میان محورهای شریانی مواصلاتی تنها محور قدیم قم-تهران مسدود است.
رحمانی همچنین به یک مورد حادثه در محور آزادراه ساوه-تهران اشاره کرد و گفت: در این محور یک دستگاه تریلی از اوایل صبح باعث بسته شدن راه شد و حوالی  09:00 امروز بعد از برداشته شدن تریلی از سطح راه، مسیر بازگشایی شد.
منبع: ایسنا