کد خبر ۵۵۰۰۱ ۹۹ بازدید انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۹

قم| آیت‌الله یزدی: مردم در 22 بهمن پاسخ یاوه‌‌گویی دشمنان را دادند‌

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم علاقه‌مند به نظام و رهبری، هرگاه احساس تکلیف کنند با حضور خود در صحنه‌های مختلف همچون راهپیمایی 22 بهمن جواب یاوه‌گویی‌های سردمداران آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم،‌به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله محمد یزدی در دیدار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از بخش‌های مهم در نیروهای مسلح و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: یکی از حساس‌ترین مسئولیت‌ها در کشور تأمین نظم و امنیت بوده که بر‌عهده نیروی انتظامی است.

وی گفت: پس از انقلاب و با ادغام ژاندارمری، کمیته و شهربانی با عنوان ناجا توسط مجلس شورای اسلامی، همواره شاهد افزایش روح تکامل در نیروی انتظامی از لحاظ تشکیلات داخلی و همچنین عقیده، فکر و اندیشه هستیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ناجا بیشترین نقش را در نیروهای مسلح بر‌عهده دارد، ضمن تحسین افزایش معنویت در نیروی انتظامی و اهتمام بیش از پیش این نیرو نسبت به برنامه‌های معنوی و قرآنی تأکید کرد: منشأ بسیاری از جرائم کم‌کاری پلیس درونی افراد است.

وی با بیان اینکه پیشگیری کم‌هزینه‌تر از درمان است، کار نیروی انتظامی را به دلیل قرار داشتن تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و نایب امام زمان‌(عج) مقدس دانست و گفت: باید ارزش این قداست را ارج نهاد.

آیت‌الله یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم در یوم‌الله 22 بهمن، گفت: دشمنان به‌دنبال کمرنگ‌کردن حضور مردم در راهپیمایی امسال بودند اما صفوف متراکم شرکت‌کنندگان که نشان از علاقه آن‌ها به نظام اسلامی است، سبب یأس و ناامیدی آنان شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سپس حمایت همه‌جانبه مردم نسبت به انقلاب اسلامی را سبب سنگین‌تر شدن وظیفه مسئولان نظام دانست و گفت: مردم علاقه‌مند به نظام و رهبری، هرگاه احساس تکلیف کنند با حضور خود درصحنه‌های مختلف همچون راهپیمایی 22 بهمن جواب یاوه‌گویی‌های سردمداران آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را می‌دهند.