کد خبر ۵۵۷۹۵ ۲۵۲ بازدید انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹

پیکر سه شهید بحرینی بر دوش نماز گزاران قمی تشیع شد

مراسم تشییع پیکر سه شهید بحرینی پس از اقامه نماز جمعه با حضور نمازگزاران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) تشیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از «شیعه نیوز»، مراسم تشییع پیکر سه شهید بحرینی پس از اقامه نماز جمعه با حضور نمازگزاران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) تشیع شد.

پیکر این سه شهید مظلوم بحرینی که طی روزهای اخیر در خلیج فاس پیدا شده اند، روز جمعه با سر دادن شعارهای حماسی و ذکر « الله اکبر»،« لا اله الا الله »، « مرگ بر آمریکا»، « مرکز بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» توسط مردم قدرشناس و ولایت مدار قم تشیع شد.

گفتنی است: پیکرهای ۴جوان بحرینی که در قضیه‌های سیاسی تحت تعقیب حکومت بحرین بوده‌اند پس از آنکه در آب‌های بین المللی خلیج فارس و در نزدیکی به آبهای ایران مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند دو روز قبل با موج دریا به آب‌های بوشهر رسیده و کشف شدند.

بنابر این گزارش، شیخ محمد خجسته از روحانیون بحرینی پیش از این به خبرگزاری «حوزه»، گفته بود این شهدا در آبهای بین المللی مورد هدف گلوله قرار گرفته و آثار شیلک ۳۰‌ گلوله بر بدنه قایق آنها دیده می‌شود و هنوز نمی‌توان گفت که این جوانان در اثر اصابت مستقم گلوله جان باخته‌اند یا خیر چرا که پیکر این جوانان پس از اصابت و غرق قایق آنها بیش از یک هفته در آبهای دریا بوده است.

مردم شهر قم روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه پیکر شهیدان سید محمود عادل کاظم، سید قاسم خلیل درویش و میثم علی ابراهیم یوسف را از حرم حضرت معصومه(س) تا چهارراه بازار تشییع کردند.

پیکر این سه شهید بحرینی در نهایت در قطعه 31 شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) شهر قم در کنار دیگر شهدای جبهه مقاومت به خاک سپرده شد.