کد خبر ۵۷۷۰۴ ۱۰۴۵ بازدید انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۴
طی یک روز صورت گرفت؛

ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای به بیش از ۵۰ نفر مردم قمرود

جانشین مسئول گروه جهادی سفیران سلامت با تاکید بر اینکه طی روز نخست بیش از ۵۰ کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال از خدمات مشاوره‌ای و فرهنگی گروه جهادی سفیران سلامت بهره‌مند شده‌اند، مطرح کرد: امیدواریم حمایت‌های گسترده‌تر مسؤولان را داشته باشیم تا بتوانیم حرکت‌های گسترده‌تری را رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، فاطمه فتحی‌پور با اشاره به اینکه در اردوی جهادی سفیران سلامت در مرحله نخست به دنبال خودسازی دانشجویان هستیم، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در روستای قمرود از برخی مبلغان مرد و زن استفاده می‌کنیم.

وی از برگزاری نشست‌های مشورتی ویژه بزرگسالان یاد کرد و افزود: این مشاوره‌ها با محوریت فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر ترویج نشاط دینی در میان خانواده‌ها و لزوم تقویت بنیان خانواده‌ها دنبال می‌شود.

جانشین مسئول گروه جهادی سفیران سلامت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه دغدغه‌ها و مشکلات مردم روستای قمرود را مورد بررسی قرار می‌دهیم، تصریح کرد: اضطراب و افسردگی دختران این روستا بالاست به همین علت آموزه‌های مورد نیاز ویژه نوجوانان و فعالیت‌های مختلف هنری از جمله نمددوزی، جعبه‌سازی و صنایع دستی را به دختران آموزش می‌دهیم.

وی به اجرای ویژه برنامه‌های مختلف برای کودکان ۲.۵ تا ۱۰ سال اشاره کرد و ادامه داد: با بازی، سرگرمی، نمایش عروسکی و سرود پشتکار کودکان را تقویت کرده و به دنبال تقویت روحیه کار و تلاش در آن‌ها هستیم.

فتحی‌پور با تاکید بر اینکه طی یک روز بیش از ۵۰ کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال از خدمات مشاوره‌ای و فرهنگی گروه جهادی سفیران سلامت بهره‌مند شده‌اند، مطرح کرد: امیدواریم حمایت‌های گسترده‌تر مسؤولان را داشته باشیم تا بتوانیم حرکت‌های گسترده‌تری را رقم بزنیم.