کد خبر ۵۷۷۱۱ ۳۳۸۰ بازدید انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۱
مرفاوی سرمربی صابق صبای قم ؛

زد و بندهای فوتبال باعث سقوط این تیم در زمان سرمربیگری من شد

صمد مرفاوی سرمربی پیشین تیم فوتبال صبای قم گفت: با همه مشکلات و کمبودهایی که وجود داشت در مقابل نداری‌ها مقاومت کردیم. اما زد و بندهایی که در فوتبال ما وجود دارد فصل گذشته باعث سقوط این تیم شد. ما نمی‌توانستیم جلوی مسائل خارج از فوتبال در این زمینه را بگیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ؛ مرفاوی با اشاره به اینکه تیم صبا هر سال وضعیتش بدتر می‌شد اظهار داشت: در واقع مانند شمعی بود که روز به روز بیشتر آب می‌شد. چون هیچ اراده‌ای در بین مسئولان این استان نبود که از این تیم حمایت کنند و همچنین شرکت‌های و کارخانه‌های صنعتی. در واقع با توجه به اینکه این تیم به استان قم هبه شده، هیچ یک از آنها این تیم را دوست نداشتند.

از اینکه صبا به لیگ دو سقوط کرد ناراحت شدم اما چه کاری می‌توان انجام داد. صبا فصل گذشته حقش سقوط به لیگ یک نبود. با همه مشکلات و کمبودهایی که وجود داشت ما این تیم را نگه داشتیم و مقابل نداری‌ها مقاومت کردیم. اما زد و بندهایی که در فوتبال ما وجود دارد فصل گذشته باعث سقوط این تیم شد. ما نمی‌توانستیم جلوی مسائل خارج از فوتبال در این زمینه را بگیریم.

وقتی هم که تیم به لیگ یک سقوط کرد که شرایط بدتر هم در این فصل شد چون هیچ اراده‌ای دیگر برای پشتیبانی و حفظ این تیم وجود نداشت. با شرایطی که این تیم در لیگ یک در فصل جاری داشت معلوم بود که به لیگ 2 سقوط می‌کند.