کد خبر ۵۸۴۴۳ ۶۲۹ بازدید انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵

فراخوان پذیرش داوطلب در مرکز تخصصی قرآن امام علی‌بن‌ ابیطالب(ع) قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طلبه سطح 3 برای سال تحصیلی 97-98 در مرکز تخصصی قرآن امام علی‌بن‌ ابیطالب(ع) قم پذیرش می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایکنا؛ فراخوان پذیرش طلبه سطح 3 برای سال تحصیلی 97-98 در مرکز تخصصی قرآن امام علی‌بن ابیطالب(ع) قم و در رشته‌های قرآن و مستشرقان و قرآن و علوم انجام می‌شود.
این دوره ویژه متقاضیان حداکثر 38 سال، اتمام سطح دو حوزه یا بالاتر و موفقیت در آزمون ورودی شامل سرفصل‌های قرآن، فقه، اصول و ادبیات است که علاقه‌مندان با این شرایط برای ثبت نام می‌توانند به تارنمای اینترنتی موقتی این مرکز به نشانی www.dqat.ir مراجعه کنند.

فراخوان پذیرش داوطلب در مرکز تخصصی قرآن امام علی‌بن‌ ابیطالب(ع) قم
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری تا 20 اردیبهشت‌ماه از ساعت 18 تا 20 به بیت علامه طباطبایی(ره) واقع در قم، خیابان شهدا(صفائیه)، کوچه 21 مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، در رشته قرآن و مستشرقان به بررسی مطالعات دانشمندان غربی در ورود قرآن و پاسخ به شبهات آنها و همچنین در رشته قرآن و علوم به بررسی تعامل قرآن و علوم انسانی و طبیعی و تفسیر آیات مرتبط با آنها پرداخته می‌شود.
یادآور می‌شود، بهره‌مندی از کمک هزینه تحصیلی مناسب، اعطای مدرک معتبر از مرکز مدیریت حوزه علمیه و بهره‌مندی از حضور اساتید متخصص تفسیر از جمله مزایای این دوره است.
انتهای پیام