کد خبر ۵۸۴۶۶ ۱۷۷ بازدید انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷

حضور شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال امید‌های باشگاه‌های کشور

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: تیم شهروند ساری در لیگ برتر امید‌های باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

سعید نجاریان مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به حضور تیم شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور گفت: تیم شهروند ساری به عنوان تنها نماینده مازندران در این مسابقات به مصاف حریفان خود می‌رود.

وی از رقابت ۱۲ تیم در این مسابقات در دو گروه به صورت رفت و برگشت خبر داد و افزود: در دور رفت این مسابقات تیم‌های در دو گروه ۶ تیمی به میزبانی شهر‌های اصفهان و رشت با هم مسابقه می‌دهند.

مدیرعامل تیم شهروند ساری با تاکید بر اینکه این مسابقات طی روز‌های نوزدهم تا بیست و سوم اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: تیم‌های ماهان تندیس قم، فرش آرا مشهد، شرکت ملی حفاری اهواز، مقاومت تهران، گیتی پسند اصفهان و سرخپوشان همدان به میزبانی اصفهان با هم مسابقه می‌دهند.

نجاریان افزود: تیم‌های شهروند ساری، شهرداری رشت، پرسپولیس خوزستان، پدیده نصف جهان اصفهان، موعود پیرادل مشهد و آتلیه طهران قم نیز به میزبانی رشت به میدان می‌روند.

وی با بیان اینکه تیم شهروند ساری همواره به عنوان تنها تیمی است که در رده‌های مختلف سنی در لیگ حضوری فعال دارد، گفت: تیم شهروند ساری در طول رقابت‌های لیگ برتر امید‌های کشور همیشه جزو مدعیان و چهار تیم اول بوده و عنوان‌های مختلفی از جمله قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی را در کارنامه خود دارد.

مدیرعامل تیم شهروند ساری با اشاره به اینکه در فصل جاری تیم شهروند ساری جزو مدعیان قهرمانی این مسابقات است، افزود: تیم شهروند ساری در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه این مسابقات با تیم آتلیه طهران قم بازی می‌کند و سپس به ترتیب با مصاف تیم‌های موعود پیرادل مشهد، پدیده اصفهان، پرسپولیس خوزستان و شهرداری رشت دیدار می‌کند.