کد خبر ۵۸۸۵۶ ۱۰۱۴ بازدید انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

بهره برداری از بلوار امام علی (ع) پردیسان تا پایان شهریور ماه

حسن صبوری از اتمام پروژه بلوار امام علی (ع) در شهریورماه خبر داد و گفت: پیمانکار مربوطه در حال انجام امور اجرائی بوده و طبق برنامه‌های انجام‌شده تا پایان شهریورماه سال ۹۷ این پروژه به‌صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبر قم،حسن صبوری با اشاره به اقدامات اداره‌کل راه و شهرسازی در منطقه پردیسان در سال 96 و ادامه پروژه‌ها در سال 97 اظهار داشت: یکی از مطالبات و نیازهای منطقه پردیسان تکمیل پروژه بلوار امام علی (ع) در ادامه پل پردیسان بوده که از مهرماه سال 1396 شروع‌شده و تا پایان سال 96‌، 35 درصد پروژه اجرا شده است.

وی از اتمام پروژه بلوار امام علی (ع) در شهریورماه خبر داد و افزود: پیمانکار مربوطه در حال انجام امور اجرائی بوده و طبق برنامه‌های انجام‌شده تا پایان شهریورماه سال 97 این پروژه به‌صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از اتمام عملیات اجرایی شوراع محله 8 مسکن مهر خبر داد و تصریح کرد: زیرسازی و روسازی شوارع محله 8 مسکن مهر در سال 96 با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی عملیات اجرایی آن خاتمه یافته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی به محله 6 و بلوار ابوطالب نیز اشاره و خاطرنشان کرد: محله 6 و بلوار ابوطالب در سال 96 پیشرفتی 15 درصدی داشته و ادامه عملیات اجرایی آن در سال 97 تا تکمیل نهایی پروژه دنبال می‌شود.

صبوری منطقه پردیسان را نیازمند نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات استانی دانست و گفت: 57 هکتار زمین در پردیسان برای ارسال به سازمان ملی زمین و مسکن آماده‌شده و مقرر شد تا نسبت به ارزیابی زمین موردنظر از سوی حوزه املاک و حقوقی اقدامات لازم انجام شود.

وی نیاز ساکنان پردیسان را به مراکز تجاری مورد توجه قرار داد و بیان کرد: با توجه به نیاز منطقه پردیسان پروژه تجاری مرکز محلات در 3 طبقه همراه با پارکینگ و زیربنایی بالغ‌بر 4000 مترمربع به‌منظور رفع بخشی از نیازهای ساکنان پردیسان در حال انجام است.