کد خبر ۵۸۸۷۹ ۱۶۱ بازدید انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱
رئیس هیئت کشتی قم به مهر خبر داد؛

درخشش ۳ کشتی گیر قم در مسابقات انتخابی تیم ملی

قم - رئیس هیئت کشتی استان قم از درخشش ۳ کشتی گیر قم در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی خبر داد.

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های کشتی انتخابی تیم ملی در بخش فرنگی برگزار شد و ۳ نفر از کشتی گیران قمی موفق شدند در این مسابقات روی سکو قرار بگیرند تا برای رقابت در مرحله نهایی گزینشی تیم ملی کشتی فرنگی شانس داشته باشند.

وی افزود: مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی مجارستان در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و قمی‌ها روز درخشانی را پشت سر گذاشتند.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: در وزن ۸۲ کیلوگرم مهدی ابراهیمی کشتی گیر قمی و دارنده مدال طلای بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان ۵ بر یک نماینده مازندران را شکست داد تا ضمن قهرمانی، جواز ورود به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را به دست بیاورد.

وزیری بیان داشت: در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری دیگر کشتی گیر مطرح قم  با ایستادن در مکان نخست مدال طلا را به دست آورد و در ۸۷ کیلوگرم علی قیطاسی از قم صاحب سکوی سوم شد و مدال برنز گرفت.

وی عنوان کرد: هادی علیزاده پورنیا دیگر کشتی گیر مطرح قمی حاضر در رقابت‌ها در وزن ۷۷ کیلوگرم با شکست برابر سول گرمسیری  عنوانی بهتر از هشتمی کسب نکرد و دست خالی مسابقات را ترک کرد و بازگشت موفقی به تشک کشتی نداشت.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات مجوز شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی که اواخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد را به‌دست آوردند. تیم ملی کشتی تابستان امسال در بازی‌های آسیایی جاکارتا در اندونزی شرکت خواهد کرد.