کد خبر ۶۰۲۱۰ ۱۹۶ بازدید انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹
پس از اقامه نماز جمعه ؛

نمازگزاران قمی اقدام های خصمانه آمریکا را محکوم کردند

مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار قم پس از برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، در محکومیت یاوه سرایی ها، توطئه ها و اقدام های خصمانه دولتمردان آمریکا بر ضد ملت ایران راهپیمایی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، راهپیمایان متشکل از قشرهای مختلف مردم، طلبه ها و فضلای حوزه علمیه قم در حالی که تمثال های مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، با به آتش کشیدن تصاویر دونالد ترامپ و پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی، فریادهای کوبنده «الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود خائن» را سر دادند.
همچنین شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شکوه با سردادن شعار «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جواب دهد» و «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» بر استمرار و تداوم مقاومت آحاد ملت قهرمان ایران در برابر فشارها، تحریم ها و زورگویی های استکبار جهانی تاکید کردند.
توافق جامع و نهایی هسته‌ ای وین با عنوان شناخته شده و رسمی برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام در راستای توافق جامع بر سر برنامه هسته‌ای ایران و به دنبال تفاهم هسته‌ای لوزان، در سه‌شنبه 23 تیر 1394 در وین اتریش بین ایران، اتحادیه اروپا و گروه 1+5 (شامل چین، فرانسه، روسیه، انگلستان، آمریکا و آلمان) منعقد شد.
ترامپ رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه شب این هفته، خروج آمریکا از توافق نامه هسته ایران و 1+5 و بازگرداندن تحریم ها علیه ایران را اعلام کرد.رژیم صهیونیستی، عربستان ، امارات و بحرین در اقدامی هماهنگ اولین کشورهایی بودند که از اقدام ترامپ حمایت نمودند.