کد خبر ۶۰۴۱۳ ۳۴۴ بازدید انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷

محدودیت رفت و آمد در اتوبان قم - تهران

وزارت راه و شهرسازی آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و همچنین محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا، براساس آمارهای ثبت شده در دوربین‌های تردد شمار میزان رفت و آمد خودروها در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۶ درصد افزایش پیدا کرده و در این میان آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از ۱۳۳ هزار تردد پرترافیک‌ترین محور کشور بوده است.

پس از آن آزادراه‌های تهران – کرج، قم به تهران، کرج به قزوین و قزوین به کرج قرار گرفتند و راه‌های ارتباطی پایتخت با شهریار، پاکدشت و قم در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه تا شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در بعضی از جاده‌های کشور وجود خواهد داشت.

براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ۶ صبح روز شنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد ممنوع خواهد بود.

همچنین در جاده چالوس از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه تردد وسائل نقلیه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین در محور کندوان تردد کلیه وسائل نقلیه سنگین ممنوع است و در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلرها، تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

چهار محور رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، عجب شیر به آذرشهر و ایلام به ایوان نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود خواهند بود.

در آزادراه تهران – قم – چالوس و تهران – کرج نیز به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی از بخش‌های مسیر محدودیت رفت و آمد به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام