کد خبر ۶۲۶۷۲ ۲۵۳ بازدید انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۳
انتقاد صریح مرجع تقلید شیعه به اوضاع اقتصادی کشور؛

آیت‌الله صافی گلپایگانی :خوبی‌های مردم را با گرانی جواب می‌دهید؟/ فردا دیر است!

آیت‌الله صافی گلپایگانی با طرح این سوال که «آیا خوبی‌های مردم را باید با گرانی جواب داد؟»، از مسولان کشور خواست تا هرچه سریعتر برای حل مشکلات اقتصادی مردم چاره اندیشی کنند.

پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)، استاد سطح عالی حوزه علمیه قم و مرجع تقلید شیعه خواستار چاره اندیشی مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم شد.


بر اساس این گزارش به نقل از دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید شیعه در دیدار جمعی از طلاب و روحانیون، با ابراز نگرانی شدید از مشکلات اقتصادی مردم و گرانی‌های اخیر در کشور گفت: آیا خوبی‌های مردم را باید با گرانی جواب داد؟

 

وی در ادامه بیان داش: آیا مردم شریف و نجیب ایران، استحقاق این همه مشکلات و بی‌عدالتی‌ها و سختی معیشت را دارند؟


آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در قسمت دیگری از سخنان خود افزود: اگر امروز برای رفع این مشکلات و گرانی‌ها کاری نشود و مردم عزیز ما از این وضعیت نجات پیدا نکنند، فردا دیر است.


استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم، وحدت کلمه را راه برون رفت از مشکلات فعلی دانسته و بیان داشت: همه مسئولان باید با وحدت کلمه برای رفع نگرانی‌های مردم همت کنند.


این مرجع تقلید در پایان سخنان خود گفت: ما هم دعا می‌کنیم ان شاءالله در این امر موفق باشند و بتوانند مردم عزیز ما را خوشحال نمایند.