کد خبر ۶۴۲۹۴ ۳۹۵ بازدید انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

المان خبرنگاردر میدان قلم قم نصب می‌شود

قائم‌مقام شهردار قم گفت: 100 طرح برای ساخت المان خبرنگار به جشنواره ارسال‌شده است که پس از داوری المان منتخب در میدان قلم واقع در انتهای بلوار فردوسی نصب خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبر قم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری تسنیم، ابراهیم معتمدی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم که ظهر امروز در تالار مرکزی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: این جشنواره می‌تواند در کیفیت‌بخشی به عرصه اطلاع‌رسانی کمک کند، علاوه بر این جامعه نیازمند نقد منصفانه است که فعالان عرصه خبر می‌توانند به آن کمک کنند.

وی با تأکید بر اهمیت نقش جریان سازی فعالان رسانه‌ای افزود: با موضوع جریان سازی اطلاعات در حوزه مباحث رسانه می‌توانیم به نتایج بهتری دست‌یابیم.

به گفته قائم‌مقام شهرداری قم موضوع جریان سازی اطلاعات در استان قم کمتر موردتوجه قرارگرفته است اما رواج این موضوع می‌تواند به مجموعه مدیریت شهری هم کمک کند.

معتمدی از راه‌اندازی سیستم نظام‌مند انتقال اخبار هم خبر داد و افزود: این سیستم تا دهه فجر رونمایی خواهد شد و در جریان آن پاسخگویی به خبرنگاران به شیوه نظام‌مند انجام خواهد شد و به‌صورت ویژه‌تری از رسانه‌هایی که اخبار و انتقادات مرتبط با شهرداری می‌پردازد حمایت می‌شود. 

قائم‌مقام شهردار قم از رقابت برای انتخاب المان میدان قلم هم خبر داد و گفت: 100 طرح برای ساخت المان خبرنگار به جشنواره ارسال‌شده است که پس از داوری المان منتخب در میدان قلم واقع در انتهای بلوار فردوسی نصب خواهد شد.