کد خبر ۶۴۳۱۴ ۱۳۰ بازدید انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸
نماینده ولی فقیه در سپاه قم:

خبرنگاران سربازان حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند

حجت الاسلام اکبری گفت:خبرنگاران سربازان امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)هستند و این نشان می‌دهد تا چه اندازه وظیفه سنگینی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبر قم (قم‌نا) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام اکبری،نماینده ولی فقیه در سپاه قم قبل از ظهر پنج‌شنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران استان قم که در تالار نخلستان قم برگزار شد،گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عجل الل تعالی فرجه الشریف) است و این زمینه‌سازی را خبرنگاران بر عهده دارند و شما سربازان حضرت حجت هستید. این نشان می‌دهد تا چه اندازه خبرنگاران وظیفه سنگین دارند.

وی افزود: ما صاحب و مولا داریم که دنیا با همه توانمندی‌هایش این را ندارد.

  نماینده ولی فقیه در سپاه قم با بیان این که خبررسانی علم است، اظهار کرد: هر خبری که به دست شما رسید ابتدا تحقیق کنید و از درستی و نادرستی آن مطمئن شوید.

وی با بیان این که آبروی مسلمان از خانه خدا بالاتر است، عنوان کرد: خداوند آبروی انسان مسلمان تأکید بسیاری دارد و هیچ‌گاه به افراد اجازه نداده آبروی مسلمان برود. بر همین اساس است که تأکید شده قبل از عنوان خبری ابتدا از صحت آن مطمئن شویم.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(علیهما السلام) ابراز کرد: اگر جامعه‌ای بخواهد استوار بماند این معلول نخبگان آن جامعه است. دشمن با رسوایی برای اسلام نقشه‌کشی می‌کند و ما امیدواریم داریم دشمن با همین رسوایی شکست بخورد.