کد خبر ۶۴۳۲۱ ۲۸۵ بازدید انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳

مراسم تقدیر از خبرنگاران در سپاه قم برگزار شد

مراسم تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار ظهر امروز با حضور سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچیمعاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه استان در تالار نخلستان قم برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم خبرنگاران با بیان آداب خبرنگاری و خبررسانی اظهار داشت: باید بسیار در مورد خبررسانی و صحت آن مراقبت و  مواظبت کرد، اندیشه کردن در خبر آینه تمام نمای درون جان انسان است و حضور یک رهبر آگاه، مدیر و اندیشمند بوده که در رأس هرم قرار دارد و وظیفه خبرنگاران در قلم‌زدن، عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و خانه و خانواده باید تبعیت از ولی‌فقیه باشد.

در ادامه مراسم سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچیمعاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به دو دوره سخت و نرم دوران خبرنگاری گفت: تمام حوادث تلخ و شیرین انقلاب چه هوشمندانه و چه غیرهوشمندانه توسط خبرنگاران روایت و به ثبت تاریخ رسید، آنان که هوشمندانه عمل کردند برای انقلاب اسلامی افتخارآفرین بودند و برعکس ساده اندیشان ضربه‌های جبران‌ناپذیری به انقلاب زدند.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم از الهام پناهی فر خبرنگار و محمد رفیعی موحد عکاس خبرگزاری تسنیم استان قم به‌عنوان فعالان حوزه دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

در پایان نیز برگزیدگان مسابقه تیراندازی جام شهدای رسانه استان قم تجلیل شدند.