کد خبر ۶۴۷۱۸ ۲۱۵ بازدید انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳
دبير هیأت تنيس استان قم عنوان کرد؛

تنيسور قمی نخستین سهمیه بازی های آسيايی را کسب کرد

لطفی ازقرار گرفتن نام اين هیأت درجمع هيات‌های برتر تنيس ايران وكسب نخستين سهميه تاريخ تنيس قم در بازی های آسيايی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حسین لطفی دبير هیأت تنيس استان قم گفت:به لطف خدا برنامه‌ریزی‌های هیأت تنیس و تلاش مربیان برجسته و با دانش این رشته به بار نشست و برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش و تنیس قم، این رشته موفق به کسب سهمیه حضور در مهمترین رویداد ورزشی آسیا یعنی بازی‌های آسیایی شد.

دبیر هیأت تنیس استان قم اضافه کرد: امیرحسین بادی که تمامی این موفقیت‌ها نتیجه انگیزه، تلاش و پشتکار وی است، با تداوم درخشش خود در این رشته عضو تیم ملی تنیس ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی شد و موفقیتی بزرگ را نصیب ورزش قم به ویژه خانواده تنیس کرد.

وی ادامه داد: تنیس قم از اواخر دهه 1380 به ویژه در دهه 90 رشد و پیشرفت خیره‌کننده‌ای داشته، به طوری که موفق به کسب نخستین سهمیه تیم ملی بزرگسالان، نخستین حضور در رقابت‌های دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه و اکنون نیز موفق به کسب نخستین سهمیه بازی‌های آسیایی شده است.

لطفی سپس به اجرای طرح استعدادیابی در مدارس و جذب بیش از 70 نفر تنیسور نونهال اشاره وتصریح کرد: مکان اصلی تمرینات و مسابقات این هیأت مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم است و برای ارائه خدمات بهتر به علاقمندان و ورزش، امسال تجهیز و ترمیم سیستم روشنایی و اماکن داخلی زمین‌های تنیس این مجموعه انجام شد.

وی در ادامه از قرار گرفتن نام هیأت تنیس قم در بین 10 هیأت برتر ایران خبر داد وعنوان کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد سال 1396 هیات‌های تنیس سراسر کشور، هیأت قم رتبه نهم را به خود اختصاص داد، رتبه‌ای که یقینا در سال جاری آن را ارتقاء خواهیم داد.

انتهای پیام /ح

بادی نخستين تنيسور قم در بازی های آسيايی / قم در جمع هيات‌های برتر تنيس ايران