کد خبر ۶۶۳۳۳ ۱۷۵ بازدید انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

3 تن مواد مخدر در قم کشف شد/انهدام 15 باند مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان قم گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 3 تن مواد مخدر در استان قم کشف‌ شده و 15 باند مواد مخدر نیز منهدم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالرضا آقاخانی عصر امروز در مراسم امحاء 1700 کیلوگرم مواد مخدر با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های ناشی از مواد مخدر اظهار داشت: پیشگیری از لوازم مهم کاهش آسیب‌های حوزه مواد مخدر است.

وی با تأکید بر حجم کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری افزود: در سال جاری بیش از 3 تن مواد مخدر در استان قم کشف‌شده است که نتیجه تلاش مجموعه‌ای دستگاه‌های ذی‌ربط بوده است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری در استان قم گفت:کشف انواع مواد مخدر و مشروبات الکی ازجمله کشفیات استان در سال جاری بوده است.

آقاخانی با تأکید بر همت نیروی انتظامی در مقابله و انهدام توزیع‌کنندگان مواد مخدر عنوان کرد:نیروی انتظامی و دولت مبارزه در با سوداگران مرگ و توزیع‌کننده‌های مواد مخدر تصمیم راسخی گرفته است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر شهدای بسیار زیادی را تقدیم کرده که ازاین‌بین 16 نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان قم بوده است.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد:برخورد مقتدرانه با شبکه‌ها و باندهای مافیایی مواد مخدر و برخورد با توزیع‌کننده‌های خورد و مصرف‌کنندگان دو اولویت و سیاست نیروی انتظامی استان قم است.

وی با بیان برخی از اقدامات نیروی انتظامی قم از ابتدای سال جاری تصریح کرد:در سال 97، میزان کشف و دستگیری  توزیع‌کننده‌های مواد مخدر  15 درصد افزایش پیداکرده است، همچنین کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت سال گذشته  34 درصد بیشتر شده است،