کد خبر ۶۶۴۹۰ ۳۵۳ بازدید انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت:

جنگل‌کاری درخوزستان اقدام ارزنده ای است

بهروز درخشان رئیس اداره امورشعب با سردار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم ، سردارسید جواد هاشمی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم- در دیدار بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم- با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: برگزاری برنامه های یادواره شهدا و تجلیل از خانواده این عزیزان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، اقدام پسندیده ای است که سبب خشنودی و رضایت حق تعالی و خانواده های معظم شهدا می گردد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: ما به عنوان سربازان ولایت وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و تمامی سعی و کوشش خود را در جهت کسب رضایت خداوند و مردم به کار گیریم.


وی ضمن تقدیر از اقدامات فرهنگی و انجام مسئولیت های اجتماعی بانک مهراقتصاد، گفت: این بانک خاستگاه نیروهای معتقد و ولایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و جنگل کاری 180 هکتار از اراضی استان خوزستان اقدام ارزنده ای است که توسط این بانک صورت گرفته است.


شایان ذکر است در ابتدای این دیدار بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان قم- به ارائه گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد پرداخت و اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی، گام های مثبتی را درخصوص تخصیص منابع و حمایت از بنگاه های اقتصادی و صنایع تبدیلی برداشته است.


وی ادامه داد: از اولویتهای این بانک مشارکت در ساخت واحدهایتولیدی، کارخانه‌ها و حمایت از صنایع است و براساس رویکردی ارزش محور، ماموریت‌های اقتصادی خود را دنبال می‌کند که بر همین اساس با ورود به عرصه‌های وسیع و گسترده تر، توانسته است کمک حال صنعت کشور باشد.