کد خبر ۶۶۵۰۵ ۵۴۲ بازدید انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

شکوه راهپیمایی 13آبان هشدار به استکبار جهانی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برگزاری هر چه با شکوه‌تر یوم‌الله 13 آبان در سراسر کشور و به‌ویژه شهر مقدس قم مقدمه‌ای بر بی‌اثر گذاشتن تحریم‌ها و هشدار جدی به استکبار جهانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات استان برگزار شد، با اشاره به اینکه شعار «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» شعار محوری امسال بوده است،اظهار داشت: امیدواریم شاهد حضور پر شور مردم و مسئولان در این راهپیمایی بزرگ باشیم.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور در این برهه زمانیگفت: دشمنان جهان اسلام و استکبار جهانی همچون همیشه به دنبال توطئه افکنی بوده و از هیچ کوششی در این مسیر برای انحراف مردم و مسئولان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دریغ نمی‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با تاکید بر حضور همه جانبه و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ابراز کرد: در چنین شرایط حساسی، مردم و مسئولان باید با آگاهی و بصیرت لازم حضوری شکوهمند در این روز داشته باشند.

لطفی عنوان کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی با عملکرد و رفتارشان به دنبال خدشه واردکردن به انقلاب و ارزش‌های آن هستند، و انگیزه چندانی برای پاسداشت شعائر الهی ندارند که مسئله‌ای جدی بوده و باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی مردم و جوانان توسط رسانه‌های جمعی خاطر نشان کرد: رسانه‌های دیداری و شنیداری باید به صحنه آمده و در راستای بصیرت افزایی مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم افزود: برگزاری هر چه با شکوه تر یوم الله 13 آبان در سراسر کشور و به‌ویژه شهر مقدس قم مقدمه‌ای بر بی اثر گذاشتن تحریم‌ها و هشدار جدی به استکبار جهانی است.

لطفی با اشاره به برنامه‌های روز گرامیداشت 13 آبان در قم گفت: تجمع در روز 13 آبان، ساعت 9 صبح از میدان روح الله به سمت بیت امام راحل آغاز و بعد حرکت به سمت حرم بوده و پایان بخش برنامه‌ها نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه همراه خواهد بود.

در ادامه نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم هم‌دلی و وحدت مسئولان نظام را مهم‌ترین عنصر برای غلبه و مأیوس کردن دشمن برشمرد و تاکید کرد: کشور در برهه زمانی خاصی قرارگرفته است، از طرفی دشمن هم به دنبال تزریق یأس و ناامید کردن مردم از نظام اسلامی بوده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نمی‌کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسکندری با اشاره به دستاوردهای علمی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف نانو، هسته‌ای، پزشکی، دفاعی و اقتدار در سطح بین‌المللی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته  است.

وی در پایان تاکید کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی سخنرانان در محافل و مجالس و هیئات مذهبی و عزاداری‌ها بیان‌ شده و مورد تاکید قرار گیرد.