کد خبر ۶۶۹۷۰ ۱۱۵ بازدید انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰

استان قم کمبودی در زمینهٔ لاستیک ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: با تلاش‌های مسئولان مربوطه امروزه دیگر هیچ کمبودی درزمینهٔ تأمین لاستیک در استان قم نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تنظیم بازار که عصر امروز در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: باید بررسی‌های لازم انجام شود تا بدانیم دلیل بالا رفتن محصولات لبنی گران‌فروشی یا گرانی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با اشاره به ضرورت همکاری بخش خصوصی با نهادهای دولتی افزود: اعداد و ارقامی که کارخانه‌های محصولات لبنی در رابطه باقیمت تمام‌شده به ما ارائه می‌دهند قابل‌اعتماد نیست.

وی گفت: مردم از ما مسئولان برای کنترل قیمت‌ها و کارشکنی‌های مربوط به آن انتظارات جدی دارند هرچند تنها برخی از این عوامل گرانی در حوزه عملکرد مسئولان استانی بوده و بخش دیگری از آن مربوط به مسائل کلان و کشوری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم عنوان کرد: اعضای کارگروه تنظیم بازار تمام تلاش خود را برای کنترل قیمت‌ها انجام داده و عملکرد خود را تنها مختص ساعات اداری نمی‌کنند.

غضنفری ابراز کرد: از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تشکر می‌کنم که برای تأمین نیازمندی لاستیک استان قم تلاش‌های زیادی انجام داد که درنتیجه آن امروز دیگر هیچ کمبودی در زمینهٔ تأمین لاستیک استان قم نداریم.