کد خبر ۶۷۰۰۴ ۲۳۰ بازدید انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

تلاشگران عرصه رادیولوژی نقش مهمی در حوزه سلامت دارند

ایرانی خواه گفت:تلاشگران عرصه رادیولوژی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان حوزه سلامت نقش مهمی در این حوزه دارند.

تلاشگران عرصه رادیولوژی نقش مهمی در حوزه سلامت دارندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ایرانی خواه،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت گرامیداشت روز رادیولوژی  با صدور پیامی این روز را به تمامی تلاشگران عرصه رادیولوژی تبریک گفت.

در این پیام آمده است :کشف اشعه ایکس توسط دانشمند و محقق آلمانی ویلیام کنراد ونتگن در هشتم نوامبر 1895 سرآغازی بر پیشرفت توسعه تصویربرداری تشخیصی در علوم پزشکی و تاثیر آن بر کاهش دردهای دردمندان بود که توانست نقش موثری در پیشبرد علم پزشکی داشته باشد.

این روز به عنوان روز جهانی رادیولوژی نامگذاری شده که فرصت مغتنمی است برای پاسداشت و تقدیر از خدمات همکاران شریف پرتونگار که همواره در جهت تشخیص سریع و نهایی بیماری همگام و همراه با دیگر همکاران فرهیخته خود در عرصه سلامت محوری در نجات جان بیماران و ارتقای سلامت جامعه نقش مهمی ایفا  می کنند.

تلاشگران عرصه رادیولوژی و پرتونگاری بی شک به عنوان یکی از مهمترین ارکان  عرصه عرصه سلامت نقش و رسالتی مهم و  بی بدیل  در این حوزه به عهده دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز رادیولوژی از زحمات بی دریغ و تلاش های بی وقفه همکاران گرانقدر رادیولوژیست و پرتونگار در تحقق اهداف نظام سلامت قدردانی کرده و از درگاه خداوند توفیق روز افزون  را برای شما خواستارم.