کد خبر ۶۷۴۰۶ ۳۲۴ بازدید انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱
نویسنده کتاب «آسمان نزدیک است»:

«آسمان نزدیک است» خاطرات یک روحانی رزمنده در دوران دفاع مقدس

نویسنده کتاب آسمان نزدیک است گقت: این کتاب خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین داود محقق کرکی است که سندی بر حضور روحانیت در جنگ تحمیلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبر‌قم (قم‌نا)، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی بهداروند ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب آسمان نزدیک است در نگارستان اشراق با اشاره به مبارزه روحانیت در طول تاریخ اظهار کرد: مبارزه  قشر روحانیت در دوره‌های مختلف تاریخی به ثبت رسیده است و روحانیون در دوران دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان در جبهه‌های مقاومت حضور داشتند.

 وی ادامه داد: افرادی در حوزه‌های علمیه بودند که درس را رها کردند و به جبهه‌ها رفتند، برخی از آن‌ها هشت سال در جبهه‌ها حضور داشتند و جزو فرماندهان دوران جنگ تحمیلی شدند.

نویسنده کتاب آسمان نزدیک است افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه نهادینه شود و در این زمینه دچار خلاء هستیم.

بهداروند با اشاره به کتاب آسمان نزدیک است اظهار کرد: این کتاب خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین داود محقق کرکی است که سندی بر حضور روحانیت در جنگ تحمیلی است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که گفتن خاطرات دوران دفاع مقدس توسط روحانیت و رزمندگان آن دوران لازم است، ما نسبت به رزمندگان جنگ تحمیلی مدیون هستیم.