کد خبر ۶۷۷۳۴ ۱۰۹ بازدید انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴

پرونده‌های گران‌فروشی کالا در قم به‌شدت افزایش پیدا کرده است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با تأکید برافزایش پرونده‌های گران‌فروشی، گفت: در زمینه محصولات پتروشیمی در روزهای اخیر 16 پرونده تخلف برای 15 عرضه‌کننده به میزان 13 میلیارد تومان تشکیل‌شده است.

- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی ریاضی عصر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار که سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه گشت‌های نظارتی در استان قم برای کنترل بازار به‌صورت مستمر در حال انجام‌وظیفه هستند.

وی با اشاره به گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات استان با دستگاه‌های دیگر برای ثبات قیمت‌ها در بازار افزود: گشت‌های مشترکی به‌صورت روزانه با دستگاه‌های مختلف استانی برای کنترل قیمت و جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با تأکید بر وجود پدیده زشت و ناجوانمردانه گران‌فروشی در استان گفت: متأسفانه پرونده‌های گران‌فروشی در استان قم در روزهای اخیر افزایش پیداکرده است.

شرکت‌های لبنی متخلف در استان تهران 80 میلیارد تومان ‌جریمه شدندواکنش تعزیرات به تخلفات فروشگاه‌های اینترنتی: اتحادیه هیچ گزارش تخلفی ارسال نکرده استتعزیرات: شاهد تخلفات بی‎سابقه شرکتهای لبنی هستیم/وزارت صنعت: رفتار خوبی با سربازان اقتصاد نداریم

ریاضی با انتقاد از عرضه خارج از شبکه برخی از کالاهایی وارداتی با ارز 4هزار و 200 تومانی در استان خاطرنشان کرد: عرضه خارج از شبکه 25 قلم کالای وارداتی با ارز 4200 تومانی یکی از چالش‌های مهم استان بوده که باید برای آن تدبیری اساسی انجام بگیرد.

وی عرضه خارج از شبکه برخی از حامل‌های انرژی در استان را قابل‌توجه دانست و بیان کرد: متأسفانه در روزهای اخیر عرضه خارج از شبکه فراورده‌های نفتی در قم نسبت به ماه‌های اخیر بیشتر شده است، برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه در این بخش باید راهکارهای موجود با دقت نظر بیشتری اجرا شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با تأکید بر تخلفات محرز شده عرضه‌کنندگان محصولات پتروشیمی در استان در روزهای گذشته ابراز کرد: در زمینه محصولات پتروشیمی در روزهای اخیر 16 پرونده برای 15 عرضه‌کننده به میزان 13 میلیارد تومان تشکیل‌شده است.

ریاضی با انتقاد از برخی عرضه محصولات اساسی شهروندان در مجاری خارج از شبکه‌های تعریف‌شده تأکید کرد: متأسفانه عرضه خارج از شبکه دارو و برخی از کالاهای اساسی مردم در روزهای اخیر در استان با افزایش همراه شده است.