کد خبر ۶۷۷۷۳ ۱۰۷ بازدید انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم خبر داد؛

پایان نگارش فیلمنامه های شهید زین الدین و 19 دی

مدیرکل صدا و سیمای قم از پایان نگارش فیلمنامه سریال های شهید زین الدین و 19 دی در قم خبر داد.

پایان نگارش فیلمنامه های شهید زین الدین و 19 دیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت‌الاسلام والمسلمین  لطفی نیاسر،مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم  ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد،با اشاره به برنامه‌های مرکز صدا و سیما برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: نگارش فیلم نامه سریال شهید زین الدین و فیلم نامه سریال 19 دی به پایان رسیده است و به دنبال ساخت دو سریال 26 قسمتی الف ویژه با استفاده از این دو فیلم نامه برای پخش در شبکه‌های سراسری هستیم.

وی افزود:نیمی از سریال شهید زین الدین مربوط به مقطع پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و نیمی دیگر هم مربوط به مقطع پس از پیروزی انقلاب است.

حجت الاسلام لطفی نیاسر با اشاره به ضبط خاطرات شفاهی نهضت انقلاب اسلامی در استان قم اظهار کرد: خاطرات شفاهی در خصوص مبارزات مردمی را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضبط کردیم. 

وی ادامه داد: تولید برنامه‌های کوتاهی را برای فضای مجازی شروع کردیم تا جلوی تطهیر رژیم طاغوت را در این فضا بگیریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم خاطرنشان کرد: سایت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط سازمان صدا و سیما ایجاد و رونمایی شد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر عنوان کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی حتی یک دفتر خبری برای صدا وسیما در شهر قم نداشتیم، اما اکنون 27 شبکه تلویزیونی و 23 شبکه رادیویی در قم قابل دسترسی است و پوشش 99 درصدی صدا و سیما را در قم داریم و از همه استان‌ها جلوتر هستیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم خاطر نشان کرد: علاوه بر شهر قم برنامه‌های شادی را به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در بخش‌های این شهر خواهیم داشت، همچنین برنامه‌های امیدآفرین را در خصوص پروژه‌های عمرانی در صدا و سیما داریم تا کارنامه چهار دهه نظام اسلامی را در بخش عمرانی به اطلاع مردم برسانیم.