کد خبر ۶۷۷۷۷ ۱۱۹ بازدید انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۵

قم| آمریکا به دنبال پمپاژ ناامیدی در بین مردم است

سرپرست استانداری قم با اشاره به مهم‌ترین سیاست‌های آمریکا در ایجاد حس سرخوردگی در بین جامعه گفت: دشمن به دنبال پمپاژ ناامیدی در بین مردم است.

- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم،  سید محمدرضا هاشمی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد مسئولان استان در برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید به سمت‌وسوی مردمی شدن حرکت کند.

وی با اشاره به تکلیف دستگاه‌های استانی در برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: در استان کمیته‌ای ویژه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های چهل‌سالگی انقلاب اسلامی تشکیل‌شده و تمام دستگاه‌های استانی ملزم به حضور و ایفای نقش در آن هستند.

سرپرست استانداری قم با تأکید بر جایگاه ویژه قم نسبت به شهرهای دیگر به‌ویژه در شکل‌گیری انقلاب اسلامی گفت: قم خاستگاه و منبع اصلی انقلاب اسلامی است بنابراین باید برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در این استان به‌عنوان الگوهای موفق و تأثیرگذار به شهرهای دیگر سرایت کند.

قزوین| وحدت نیروهای مسلح ناامیدی را در دل دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کرده استگیلان| عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی باعث ایجاد ناامیدی در مردم می‌شودایلام| ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، هدف اصلی دشمنان اسلام و نظام است

هاشمی تأکید کرد: برای برگزاری باشکوه جشن‌های چهل‌سالگی انقلاب ممکن است از هفته آینده جلسات بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به‌صورت هفتگی برگزار شود، برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی 53 دستگاه اجرایی و خدمات رسان استان درگیر هستند.

وی اهمیت صبغه مردمی بودن جشن‌های انقلاب را مورد توجه قرار داد و گفت: باید تمام تلاش و همت مسئولان استان بر مردمی‌تر شدن جشن‌های چهل‌سالگی انقلاب اسلامی معطوف شده و بیش از گذشته از ظرفیت‌های بالقوه شهروندان استفاده شود.

سرپرست استانداری قم ادامه داد: حضور مستمر و مؤثر مسئولان و مدیران استان در سطح روستاها و رسیدگی به مطالبه‌ها و خواسته‌های روستانشینان باید بیش از گذشته مورد توجه تمام مسئولان دستگاه‌های استانی قرار بگیرد.

هاشمی با تأکید بر خودکفایی کشور در تأمین مواد غذایی موردنیاز مردم بیان کرد: حقیقت این بوده که ایران درزمینهٔ تولید و نیاز به مواد غذایی خودکفا بوده و سالانه حجم قابل‌توجهی از صادرات کشور را نیز فروش اقلام و کالاهای مصرفی تشکیل می‌دهد.

سرپرست استانداری قم با اشاره به مهم‌ترین سیاست‌های آمریکا در ایجاد حس سرخوردگی در بین جامعه عنوان کرد: دشمن به دنبال پمپاژ ناامیدی در بین مردم است، در این شرایط باید مردم را به‌درستی با دستاوردها و ظرفیت‌های بزرگ و مغفول مانده اقتصادی آشنا کرد.